zippy Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ønsker komentarer/erfaringer på følgende spillere (alle er 20gig) Apple Ipod: har hørt at denne har dårlig lyd kvalitet? Creative zen sleek: for følsom på touchpad ? Sony HD5: dårlig programvare ? Iriver H320: (synes denne er for dyr) MPIO HD300: ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 iPod har ikkje dårlig lydkvalitet. At den ikkje har verdas beste blandt mp3-spelarar kan være så, men den er ikkje dårlig, det er eit ufortjent rykte den har fått. Har ein 20GB sjølv, 3G, og er superfornøgd med den. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Tråden er grovt feilpostet, og flyttes til rett kategori, vi har en helt egen kategori for musikkspillere. Trådstarter bes gjøre seg kjent med de ulike delen av forumet for å hindre fremtidige feilposter. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hadde jeg hatt pengene ville jeg valgt iriver, tror ikke jeg har hørt noen som har klagd på den. Og den har jo flest funksjoner av dem alle. Mpio vet jeg ingenting om. Sony kommer snart med en utgave om ikke så lenge, den skal komme med ny programvare. Men så finnes det alternativer til programvare som jeg bruker for å laste opp låtene, som bl.a jeg bruker. Uansett så bruker man veldig lite til programmet og det er et overkommelig problem. Ipod, velger jeg ikke å kommentere men ville ikke satset på den Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Sleek sin følsomhet kan stilles inn i 3 kategorier. Ta den som passer deg best. Ble forøvrig testet med dårligste instilling på hw.no. Ellers er det en veldig bra spiller med bra lyd som gir myyye for pengene. Kan også brukes som eksterndisk ved å aktivere størrelsen du ønsker å bruke på andre ting en musikk på disken. Fungerer på samme måte som med bærbare disker. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg vill anbefale Zen Sleek. Syntes denne gir mest for pengene. Meget god lyd kvalitet. Personlig skjøner jeg ikke hvorfor "alle" elsker Ipod... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg vill anbefale Zen Sleek. Syntes denne gir mest for pengene. Meget god lyd kvalitet. Personlig skjøner jeg ikke hvorfor "alle" elsker Ipod... 5040196[/snapback] Den er blitt for stor (ipod) og da blir alt fokus fjernet på lyd og kvalitet. Bare den er hvit og ser pen ut. Alt som teller..... Så da tar alle det som en selfølge at den er bra. Det er trist, men hadde folk hørt andre merker så ville de hørt stor forskjell på lyden seriøst. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Iaudio X5(L) er jo kongen på haugen da, kan vel sidestilles med iRiver - og som kjent koster det å være kar. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 har selv en archos xs202. den er mindre enn alle disse andre 20gb spillerene, trenger ikke noe program for overføring av musikk, har god lyd og ser bra ut. anbefales! Lenke til kommentar
zippy Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 takker for alle svar, skal sjekke ut de forskjeldige spillerne som er nevnt her, har sjekket litt rundt iriver men ser ut som ingen har den for salg på nettet (h320/340)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå