V3se7 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei hei! Jeg har et skoleprosjekt og har i den anledningen lasta ned en demo av Sony Vegas 6.0, men jeg veit ikke hvordan jeg klipper til klippa Trenger ingen kommentarer om at wmm er bedre for meg for det har jeg prøvd og har for lite muligheter Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 kanskje legge tråden i videoredigering? Vegas er jo et videoredigeringsprogram. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Flyttes til rett kategori - vi har et helt eget forum for videoredigering . Trådstarter oppfordres til å gjøre seg kjent med de ulike delene av vårt forum, slik at slik feilposting ikke skjer igjen. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Oki, sorry det Takk for at du flytta den hit den skulle Er det noen som veit det eller? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Høyreklikk på klippet du skal trimme velg - Open in Trimmer eller bruk Help funksjonen.... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvis du står midt i et klipp (den lange streken som viser hvor du er) og trykker S så splittes klippet i to. Trykker du ned museknappen på enden, eller starten av klippet så kan du slette video fra enten venstre, eller høyre. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 tusen takk for svar skal prøve det med s knappen når jeg kommer hjem Har prøvd å åpne klippet i trimme tingen men fikk ikke til å klippe klippet. Help har jeg også prøvd uten å bli noe klokere Får i værste fall redigere klippet ferdig i WMM og så legge på farge filter i Vegas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå