Amento Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har lest rundt en de på forumet og alle sier at hvis man skal overklokke porsessoren sin så må man sete en divider på rammen ned fordi ramen også klokkes når man øker FBS'en. Men hvor er denne berømte divideren?? Finer den ikke i BIOS jeg..... Kan godt hende det bare er meg som ikke ser den men..... Noen som kan forklare? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Dell har ingen divider Lenke til kommentar
Amento Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Dell??? Hvem har sagt at jeg har en dell?! Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Sorry. Kunne ikke dy meg når du spurte er slikt spørsmål uten å oppgi hvilket hovedkort du har, hverken i posten eller i din persolige info. Det varierer litt nemelig. Stikk til Lavalys og hent ned Everest slik at folket hvet hvilket HK du sitter på ... Jeg er desverre AMD mann, så ikke sikkert jeg kan hjelpe. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 kk. Beklager at jeg ikke har sagt det. Hovedkortet mitt er ett MSI 945P series. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 OK. Da klokker du sikkert ved å øke noe som heter CPU FSB. Før du gjør dette passer du på at PCI-e Står fast på 100 og senker system memory frequency under fliken memory funtion. MSI har også noe som heter DOT (kortet overklokker litt selv). Slå av dette. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 kk. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå