Wyldelife Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Driver og kikker på Uti Vår Hage, en serie som jeg som 11-åring syntes var helt umorsom. Men nå syntes jeg er noe av det BESTE Bård og Harald har gjort. Noen av det jeg liker er hvordan alt henger sammen! Men nå må jeg se videre, hva synes dere om filmen? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 ja, ut i vår hage er en av de mange geniale seriene de har hatt på tv og radio Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Spesielt de danskene som ikke forstår hverandre. Presidenten, Fanget i norsk film og Plystre Atle, finnes masse flere. Men jeg synes at Uti Vår Hage har mer uforutsigbare sketsjer, som er enestående, man kan se en klart forskjell på Tre brødre og Hage f.eks. Men nå er jo Hage ikke laget forann publikum, eller til publikum. PS; Den beste sketsjen var om de folka som skulle snakke om dop og sånn på skolene, og han fyren som skulle til syd polen, og hadde en funskjonshemma med seg siden han alltid var glad, så var det live TV, og alt vi så var han funskjonshemma personen som sa "Jippi jippi Joo!" Det var utrolig bra, og atle som hele tiden skulle si "Det er ikke langt igjen". Huff dette ble mye skriving, er helt trøtt i huet nå Tror jeg slutter nå, emns jeg fortsatt kan skrive litt klart Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Enig. Uti Vår Hager er underrated. Danskene eier. :!: Men vent!1one HOMOPAT HELEKOPTERET KOMMER! :!: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hva er mest verrrdt av grrrrrynkeerrr eller grrronkerrr? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ja, uti vår hage er definitivt det beste som har kommet fra den gjengen.. Likte det mye bedre enn lille lørdag/åpen post/team antonsen/tre brødre som ikke er brødre... Lenke til kommentar
mkon Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Det er konge, men ikke si at åpen post med han rare gamlingen som nesten ikke klarer å snakke skal synge er dårlig :!: Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 liker best det med brannbilene(rød toppene), når de tror han har "gaven" (dawns syndrom). Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det finnes en tråd om dette! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Frrrrreake-løpe Endret 23. oktober 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå