yuo are smart Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har fått et problem med PCen etter jeg formaterte den. Den stopper mens jeg spiller f.eks WoW og Black and White 2. Først 'fryser' bildet, så blir skjermen svart (akkurat som når man slår av PCen). Etter dette må jeg bare slå av datamaskinen(holde inne power knappen). En gang dette skjedde fikk jeg bilde igjenn etter skjermen hadde blitt svart, å da fikk jeg denne feilmeldingen: Skjermkort: ATI Radeon 9800XT Mvh, oppgitt WoW gamer Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Kom igjenn da, alle innspill hjelper! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 For varm GPU kanskje? Har du noen mulighet til å sjekke temperaturen på GPU? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Sto på 86 grader når pc'en klikka Endret 20. oktober 2005 av Bamboocha Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Funker vifta? Evt kjøpe ny... Er jo uvanelig høy temperatur der.. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Fannt problemet. Vifta på skjermkortet var full av støv Nå funker allt som det burde Takk for alle inspill Mvh, Glad WoW gamer Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har akkurat samme problem. Jeg har nettopp byttet vifte på grafikkortet. Det var med litt snaut med kjølepasta. Kan det være dette? Kan jeg laste ned noe gratisprogram for å sjekke temperatur på grafikkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå