Dalseg Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hver gang jeg slår på tråløse internett går det rundt 5 min før skjermen blir blå med masse hvit skrift. Nederst står det DUMPING AV FYSISK MINNE. Så restarter pcen seg! Noen som vet hva dette kan være? Trenger sårt hjelp! Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 I dette tilfellet ville jeg ha prøvd å se på feil meldingen om det står hvilken fil som forårsaker dette. Finner du det, slett den fila. Hadde kanskje å vært lurt å scanne for virus/spyware. Hjelper det ikke bruk system restore og tilbakestill til en tid du vet alt funket(hvis du har slått på system restore da). Desverre er jeg ikke noe expert, men det er det jeg hadde prøvd å gjøre. Lenke til kommentar
Dalseg Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Fannt ut litt mer nå. Loggen forklarer at det hadde noe med den andre Pcen på nettverket å gjøre. Og når jeg skrur av den funker alt fint! Hjalp det noe? Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 hmm okey dette var jævlig rart... aldri vært boti i noe sånt! se på den maskinen som er i nettet da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå