Gå til innhold

Viktigheten av gode overskrifter bør løftes helt fremst i ve

Anbefalte innlegg

Jeg kan leve med for mange uttropstegn, store bokstaver i overskrifter, for mange smileys osv, (det koster meg ikke noe, og slå eventuelt bare tilbake på forfatteren)men det som jeg synes er mest håpløst i forumet er alle de intetsigende overskriftene/emnene som ikke hjelper meg til å forstå om dette er noe som har interesse for meg eller er en tråd jeg eventuelt kan bidra i.

Det tar masse tid å åpne irrelevante tråder, og etter hvert har jeg begynt å la være å åpne oversekfter som "hjelp", "windows"."haster"

Jeg foreslår derfor at det som står om viktigheten av beskrivende overskrifter løftes helt fremst i veiledningen, og det burde heller være dette forholdet man i rødt blir oppfordret til å vurdere etter innskrivingen, enn om det er riktig forum.

[ Denne Melding var redigert av: Akelbee på 2002-08-22 14:14 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Vegard, vi har jo sett at du allerede skriver om håløse emneoverskrifter, men jeg gir uttrykk for uenighet i din vekting i forhold til plassering. 23 spørsmålstegn for mye er en skjønnhetsflekk, ubeskrivende emneoverskrift er en fundamental funksjonsfeil.

Derfor ville jeg fokusert på dette med overskriftene.

Kanskje vi kunne få inn en rød blinkende varseltekst ved siden av feltet der emnet skrives inn??

EDIT:

Hvordan får jeg slettet et innlegg når det på et eller annet vis har klart å komme inn i dubletter?

[ Denne Melding var redigert av: Akelbee på 2002-08-22 18:50 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Akelbee skrev (2002-08-22 18:46):

Ja, Vegard, vi har jo sett at du allerede skriver om håløse emneoverskrifter, men jeg gir uttrykk for uenighet i din vekting i forhold til plassering. 23 spørsmålstegn for mye er en skjønnhetsflekk, ubeskrivende emneoverskrift er en fundamental funksjonsfeil.

Derfor ville jeg fokusert på dette med overskriftene.

Som eg sa, dette er ein vektsak. Om du meiner at dette er ein sak som er verdt å bruke tid på? Eg veit ikkje kor lang tid det tar å endre nettikette-guiden på alle søstersidene, då det var Amund som gjorde dette for meg, sidan eg ikkje har den naudsynte tilgangen. Det står jo der, og det er linka til frå retningslinjene. IMHO, så er du litt pirkete no... :smile: I neste revisjon skal me heller vurdera vekting av slike punkt betre..

Quote:

Kanskje vi kunne få inn en rød blinkende varseltekst ved siden av feltet der emnet skrives inn??

Web-design 101: Bruk aldri blinkende tekst.

Quote:

EDIT:

Hvordan får jeg slettet et innlegg når det på et eller annet vis har klart å komme inn i dubletter?

Du lar meg slette det. Eller, du går inn på Rediger og krysser av for Slett melding, og trykker OK. Dette må gjerast innan kort tid etter du har posta meldinga. No har eg fjerna den.

mvh.,

Vegard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...