930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 IT-Force Heisann sjekk den hjemmesiden, har noen tips til noe jeg kan gjøre med "content" boksen? Eller noe annet jeg burde endre på? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Først kan du fjerne de utrolig stygge stavefeilene i headeren. "Data Vedlikehold" => "Datavedlikehold" "Reperasjon" => "Reparasjon" Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Bordersene rundt boksene er litt forskjellige. Her og der kommer det inn svarte linjer, og de er i det hele tatt ikke konsekvente. Bruk den samme stilen over alt, så blir hele siden mer ryddig. Ingenting er så amatørmessig som å ha "Untitled Document" i title-taggen Du har en ganske rotete alignering (i mangel av et bedre, norsk ord), altså horisontal posisjonering. For eksempel er skriften i header plassert midtstillt. Menyen, derimot, er venstrestilt sammen med content-boksen. Overskrifter er midtstillt, igjen. Resultatet blir rotete. "Om IT-Force" i menyen er plassert lenger opp enn resten av menyvalgene. W3-validatorbildene er stygge og ekle. Og alle klarer å validere en side hvis de vil. De har med andre ord ingenting å gjøre der, og de imponerer ingen. SPESIELT ikke når du bruker tabeller og generelt mye dårlig kode. Kjedelig bakgrunn. Mulig jeg ikke har noe med det å gjøre, men hvorfor har du alle sidenavnene på engelsk? Well well. En helt grei side til å være en ungdomsbedrift. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Datavedlikehold 5035782[/snapback] Så han vedlikeholder informasjon? "Datavedlikehold" høyrest veldig amatørisk ut, igrunn. Forandre det, vær så snill Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jebus. "Vedlikehold av datamaskiner" da, forbanna kverulant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå