Gimlisonofgloin Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har nylig formatert min pc og lasted da ned den nyeste driveren på www.nvidia.com og deretter forsvant alle muligheter for å vise filmer på tven. Vet ikke ikke hvilken driver jeg hadde, men den var forholdsvis ny og jeg bare kunne høyreklikke på filmen og velge "play on my...." og det funket utmerket. Men det funker ikke nå. Har lest at denne nye driveren ikke støtter eldre skjermkort. Har vært inne på www.guru3d.com og de har en skau med drivere, men jeg vet ikke hvilken av dem jeg skal velge. Har prøvd et par stk uten hell. Help appreciated.... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 sorrymac, litt feil kategori kanskje? Lenke til kommentar
Fidelio Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 De beste driverne til det kortet mht ytelse er 44.03 http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_44.03.html Selv bruker jeg omega 61.77 til mitt Ti4600 Fungerer utmerket Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Tråd stenges da denne er feilpostet, og trådstarter har opprettet en lik tråd i riktig kategori. Trådstarter: Merk at bevisst posting av samme emne i flere kategorier senere vil føre til advarsel. Lar det gå for denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg