Plopix Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei! Eg er på leiting etter eit program der ein kan samle foto filer, og legge filene oversiktleg i mapper/ kategoriar osv. redigere namn på mange filer samtidig og endre str. Samtidig som ein kan legge til: tittel, tema, forfattar/fotograf, Kategori og kommentarar. (Informasjon som du finner viss du høgreklikkar på eit bilde og velger eigenskapar) Noken som har program å anbefale? Takk, Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har desverre ikke, men er på jakt etter det samme. Kan si at Picaso (usikker på navnet) som du kan nesten samle bildene sammen... Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Har leita litt og ser at Acdsee ser ganske greitt ut. Her er heimesida. Programmet ser ut til å ha funksjonar eg var på utsikt etter! Endret 22. oktober 2005 av Plopix Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Bruker det selv, og er godt fornøyd. Lager store filer til thumbs, men det må en vel bare tåle. Sliter litt med store mapper med bilder fra mitt 300D, men det får en tåle. Mer RAM ville kanskje hjulpet. Kan anbefales! Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 FotoStation og iView MediaPro er gode alternativ. I tillegg har Photoshop Elements 4 og Photoshop CS2 (Bridge) funksjonene du er på jakt etter. Last ned demoversjoner og prøv selv før du kjøper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå