danny-_- Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Nå har Lefdal Elektromarked gått inn i nettutikk kampen. Hva syns dere? Er det FOR lik Elkjøp sin? Link: Lefdal Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Syns det er flott eg, kunkurranse presser prisar. Likte prisane til Lefdal. Første som slo meg var Viewsonic N3000W til 9000, som koster 12000 på elkjøp. For ikkje å snakka om Panasonic TX32PM1 til 3795. Foreldra mine har TX32PM11 som eg synest er knallbra. Nokon som kunne sett på denne samanlikninga og fortalt meg kva betydning det har at PM1 er 50Hz kontra PM11 med? Så synd at Lefdal ikkje har butikk i Haugesund, kan ikkje levere her, og eg må kjøra til Stavanger Endret 20. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Er det FOR lik Elkjøp sin? Den er i hvert fall ikke like lik som varehusene. Der er jo alt likt bortsett fra at det er blått hos Elkjøp og rødt hos Lefdal (hyller, paller o.l.). De bruker også det samme datasystemet. Men så har de også samme eiere da (DSG). Endret 20. oktober 2005 av oro2 Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Men ikke så mange telefoner der. Dårlig utvalg. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Bare Telenor jo.... Dårlig utvalg i mobiler ja... ellers virka den grei.... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Lefdal og Elkjøp eies av Dixon kjeden, derfor er de nok ganske så like ja. Men de overlapper ikke hverandre slik at man kan bestille noe hos Lefdal og hente det hos Elkjøp f.eks. Men ja, de er nok stortsett det samme... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Det er iallefall temmelig åpenbart at NÅ har forbrukerne endelig fått fjernet prisgarantien! De bruker jo "internettpris" selv, og hvis de hadde hatt prisgaranti selv, så hadde jo det vært bortkasta å skrive så! Farvel prisgaranti.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Er det samme pris på internett og i butikk? Ser i Lefdal-avisa at det er samme prisar, så eg vil tippe at det er sånn det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå