Zink Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Til nye medlemmer er det gjerne den vesle snutten "velkommen ombord" e.l. - fint å få med den, trivelig det ...har jeg trodd til nå. Men kanskje det er flere oppfatninger om den saken, siden antall innlegg nå er lempa inn "bak" i profilen? edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=485701 Endret 21. oktober 2005 av Zink Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Er ikkje heilt med på kva du vil fram til med denne tråden, men i HWB-skinnet viser antal innlegg Desverre er det ein rekke unødvendig informasjon i tillegg. Endret 20. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Til nye medlemmer er det gjerne den vesle snutten "velkommen ombord" e.l. - fint å få med den, trivelig det ...har jeg trodd til nå. Men kanskje det er flere oppfatninger om den saken, siden antall innlegg nå er lempa inn "bak" i profilen? edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=485701 5034640[/snapback] hvis du bruker diskusjon.no skinet, og ser under navnet til brukeren, står det en dato. dette er for registrering. den sier litt mer en antall poster. jeg kunne registrert meg i fjor og bare skrevet 1 post, hadde ikke nødvendigvis vært ny på forumet for det. denne posten som du sikter til ble skrevet av en som regga seg i går, da er en velkommen til forumet mer på sin plass. eller? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 denne posten som du sikter til ble skrevet av en som regga seg i går, da er en velkommen til forumet mer på sin plass. eller? jepp, det var tanken. Jeg så kun etter antallet og leste ikke den datoen. Er enig i at den er bedre enn antallet, var bare uvant Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Registreringsdato sier ikke mer enn antall innlegg. Brukere kan ha registrert seg for flere måneder siden, og ikke postet på forumet før senere. I slike saker sier postcount mer. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Registreringsdato sier ikke mer enn antall innlegg. Siden registreringsdatoen er dagens og tidspunkt for innlegget er med, så er det hakket bedre enn kun antall. Men hvem har nytte av at jeg er 'Bruker nr.: 13087' ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg sier ikke at registringsdato skal stå der, men postcount burde også gjøre det. Iallefall burde man kunne skru på visning av det i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg