Samcki Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Targa.... er ikke allverden. Men ellers et ok tilbud. Kan selv annbefale Acer Lenke til kommentar
Flex Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Står ingenting om harddisk-størrelse heller, såvidt jeg kan se... Lenke til kommentar
bengh Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Det med at AMD Turion yter bedre en Pentium M høres jo meget bra ut da jeg nettopp har kjøpte en Acer 5002 med Turion prosessor til min søster Imidlertid tror jeg ikke noe særlig på dette da de tester jeg har sett har Turion og PM stor sett kommet ut likt ved samme frekvens på prosessor. 64 bit spiller ingen rolle enda da så godt som ingen applikasjoner er skrevet i 64 bits kode. Grunnet til at jeg kjøpte Turion er at den er billiger en PM samt at det er greit å støtte AMD der det er mulig slik at prisene holdes nede. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg synest tilbudet ser bra ut. Det er ivertfall mye bedre enn butikkkjedene! (Elkjøp m.m.) Men hvordan er det med support hos LIDL? BTW: LIDL skal åpne butikk i kommunen hvor jeg bor! Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Targa.... er ikke allverden.Men ellers et ok tilbud. Kan selv annbefale Acer 5040494[/snapback] Dette er en MSI-maskin med Targa logo, skreddersydd for salg hos Lidl. Tror ikke det er noe i veien md kvaliteten som du indikerer. Denne modellen skal bla selges hos Komplett, da med valgfri konfigurasjon. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hei, var innom Lidl Førde i jula. Da hadde de fortsatt én maskin igjen til 9990,- vil si man får mye for pengene. Hvis noen er interessert, er det bare å dra innom Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Skal han ha en symaskin eller? sikkert bare jeg som ser dårlig.. men så ingen pc på det bildet.. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Skal han ha en symaskin eller? sikkert bare jeg som ser dårlig.. men så ingen pc på det bildet.. 5348247[/snapback] tilbudet er jo fra oktober. da kostet den vel 11990,- men Lidl Førde hadde fortsatt pcn igjen. nå til 9990,- edit: her er link til PCn Endret 28. desember 2005 av deep750 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå