BondeMaster Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei jeg kjører bilcross og etter som jeg hele tiden punkterer osv. blir det ganske dyrt å få dekka lagt på i ett bilverksted hver gang, derfor lurer jeg på om dette er noe jeg kan gjøre selv? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Da trenger du en dekkmaskin. Det er sikkert mulig å få det til for hånd på et eller annet vis, men trolig tar det så lang tid at du heller kunne jobba den tia ekstra, betalt et verksted, og enda hatt et overskudd til kaffe mellom løpene... Lenke til kommentar
BondeMaster Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Da få jeg bare fortsette å levere dekkene til div. veksteder, en slik dekkmaskin får jeg sikkert ikke for under tusen. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Er nok ikke mange tusen du må ut med for en brukt en... Vi må jo ha noe som er 100% pålitelig med tanke på at vi mister kunder om noe skulle knote seg til, så om du er hypp på noe som ikke er 110% så går det sikkert ann å få tak i noe Lenke til kommentar
BondeMaster Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Trenger ikke en tipp-topp maskin så visst du/noen andre vet om noen dekkmaskiner til salgs så skrik ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå