DJViking Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Nå blei jeg lei av å søke gjennom forumet for svar, så jeg poster problemet mitt og håper noen vet løsningen. Jeg fikk idag ADSL fra Telenor 2000/300 linje. Har koblet opp en Linksys WRT54G etter modemet og det trådløse nettet virker godt. Benytter 802.11b (har ikke g-kort). Til vanlig surfing så fungerer tilgangen mot Linksys perfekt. Men.... Når jeg begynner å nedlaste fra BitTorrent (Azureus), så mister jeg kontakten med Linsys hele tiden. Jeg kan ikke skjønne hvorfor dette. Jeg har satt ned hastigheten fra BitTorrent til maks 120KB/s på nedlasting, men det hjalp ikke. Noen som vet hvordan jeg kan fikse Linksys til å godta min BitTorrent nedlasting? Dette begynner å bli irriterende.... Jeg bruker Firmware Version : v4.01.1 Nyeste firmware er 4.20.8 Kanskje det kan ha noe med det trådløse klientkortet. Det er et innebygd Toshiba Wireless LAN Mini PCI Card Endret 20. oktober 2005 av DJViking Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg bruker Firmware Version : v4.01.1 Nyeste firmware er 4.20.8 5034574[/snapback] Så prøv med nyeste firmware Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Begrens antall connections til f.eks 100 og upload til max 70-80% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå