olav89 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har fått spyware eller adware, men jeg får ikke fjernet de. Jeg har kjørt både spyboot, adaware og norton, men får likevel popup reklame. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Instalere Opera nettleser og trykke på "ikke vis pop-up" Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Regner med at du bruker IE? Installer en pop-up blocker da vel. Google toolbar er en fin liten sak, du finner den her. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Instalere Opera nettleser og trykke på "ikke vis pop-up" 5034720[/snapback] Dette fjerner kanskje popupsene, men ikke kilden til disse - som gjerne sløver ned maskina kraftig og sprer annet dritt. Spyware og adware fungerer MS antispyware fint til å få fjernet - www.microsoft.com Man kan også scanne med Housecall'en til trendmicro, full security scan. http://housecall.trendmicro.com Hva slags popups er det snakk om? Gidder du gi oss et screenshot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå