ToP-HaiR Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Hei, For noen dager siden la jeg merke til et lite område helt til venstre med pixler som var konstant blå eller svarte på den bærbare. Område var lite så jeg tenkte ikke mere over det. Da jeg slo på den bærbare idag merket jeg at området hadde vokst noe grusomt... nå er det 2cm i høyde og 7-8mm i bredde (omtrent). Det jeg synes var spesielt merkelig er at man kan se gjennom det til en viss grad. Så siden jeg kan se gjenom så kan jo ikke pixelene være døde, så jeg leste et sted på forum at de kunne være låste. Er det en måte å "låse" dem opp igjen, eller er problemet noe annet? legger ved et bilde jeg tok av skjermen. Håper noen vet hva som feiler skjermen og evt har en løsning (om det finnes en) fungerte ikke å laste opp ... skal se om jeg kan få lasta det opp et annet sted Endret 20. oktober 2005 av ToP-HaiR Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 spooky... området vokser vel, gammel bärbar... blir vel å kjöpe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå