Gjest Slettet+874234 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Når jeg klikker på knappen starter CPU-vifta så vidt det er .. men slutter å gå etter ca et halvt sekund. selve pcen starter heller ikke.. Somebody? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Gir den signal på noen som helst slags måte? Piper den? Blinker den? Er det noe som har skjedd nylig eller er det en ny PC? Hva slags hardware har du? Har du gjort noe med den i det siste, byttet noen deler eller flyttet på den? Hvis du fyller ut alt ovenfor vil det bli mye lettere for oss å svare på spørsmålet ditt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+874234 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hardware: CPU: amd athlon 2400+ 2ghz RAM: 2x 256 mb twinmos pc3200 Skjermkort: gainward geforce fx5200 Hovedkort: a7v600-x socket A Har ikke skiftet deler .. funket bra i går og tidligere i dag.. Den var på når jeg dro hjemmefra, men når jeg kom hjem var den altså av og fikk ikke slått den på. har skjekket kabler. Har også prøvd å skru av strømforsyning (helt til lyset inni slår seg av) og på igjen, UTEN hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå