tropic Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 jeg bestilte en pakke hos pcutsyr.no Jeg fikk en mail med de varene som ikke var på lager og skulle bli sendt senere. Jeg ser på den pakken som er sendt og der står det at jeg skal betale 400,- i frakt.. det står OGSÅ på restordre, altså at jeg skulle betale 400x 2 = 800 i frakt.. Jeg sendte en mail og fikk til svar: Har nå fjernet frakten på den ordren som ligger inne. Det er nok her feilen har skjedd. Beklager er det andre som har samme erfaring?? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 nei ikke egentlig.. bestil derfra noen ganger helt greie.. utenom at dem bruker evigheter på å levere den på postkontoret... sist så bestilte jeg på en mandag, klar til å sendes til postkontoret å videre til meg på tirsdag.. havnet på opstkontoret i fredrikstad 3 dager etter, også etter det gikk det greit.. men fikk jo ikke pakken min før en uke etter... Lenke til kommentar
tropic Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 at de her treig levering visste jeg fra før.. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Asså jeg er ikke noe stor pcutstyr fan men asså de kan jo ikke noe for at pakken blir liggende i 3 dager på postkontoret. Når de har levert pakken til posten så er ikke det deres ansvar mer. Lenke til kommentar
tropic Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 men fra pakken blir lagt inn til den er sendt fra pcutstyr tar det lang tid.. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Asså jeg er ikke noe stor pcutstyr fan men asså de kan jo ikke noe for at pakken blir liggende i 3 dager på postkontoret. Når de har levert pakken til posten så er ikke det deres ansvar mer. 5034369[/snapback] skrev fra dem leverer den på posten... ikke fra posten sender den Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Samme skjedde med meg og komplett, de gjorde alt klart men likevel fikk jeg ikke opp noe på pakkesporingen, ringte de 3 dager etter, og da sa de at de hadde levert den allerede første dag. Så de fleste gangene er det posten som drøyer kraftig. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 skjedd alle gangene jeg har bestilt derfra.. så nå har jeg gitt opp å begynt å bestile på Mpx Lenke til kommentar
tropic Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 men tilbake til topic no da........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå