Amento Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 kk. da har det jo ikke noe å si likevel om det ikke er norsk tastatur da Får nytt fra PSdata fordi det forrige tastaturet mitt gikk i stykker. Jeg skal ha G15!! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) E¨n ting til. Følger det med taster til å bytte ut slik at man får et mer norsk tastatur? Endret 16. februar 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) er det ikke bare å klistre på noen merkelapper selv da? Endret 16. februar 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvorfor ikke bare lære seg touch og bare gi faen i tre knapper da? Det jeg gjorde med mitt Happy Hacking Lite 2 som kun fåes i amerikansk versjon. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Så det er ikke med altså? Lapper er helt utelukket! D hadde blitt stygt, rett og slett. Men hva annet en æ, ø og å, og enter er annerledes på et amerikansk tastatur? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 = - ; : ? - _ er vel noen av tastene som er anderledes på amerikansk tastatur. Måtte lære meg et par av disse når jeg spillte Silent service II for mange år siden *savne* Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Så det er ikke med altså? Lapper er helt utelukket! D hadde blitt stygt, rett og slett. Men hva annet en æ, ø og å, og enter er annerledes på et amerikansk tastatur? 5617034[/snapback] Er ikke så mange taster.. etter typ 2dager har du vent deg til det... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 kk. Så for meg liksom lær deg å bruke tastatur from scratch Da gåtr det vel bra da. Dog synd at det ikke er med norsk-mode taster.... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 kk. Så for meg liksom lær deg å bruke tastatur from scratch Da gåtr det vel bra da. Dog synd at det ikke er med norsk-mode taster.... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Touch er vel ikke noe problem. Men om man skal begynne med å lære tastatur er vel G15 feil tastatur å begynne med om man skal titte Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 tok et kjapt bilde av de to aktuelle knappene som skiller svensk fra norsk layout. må studere tastaturet for å se at de er forskjellige, og hvem ser vel på tastene mens man skriver uansett? var litt skeptisk før jeg bestilte men ser nå hvor latterlig liten forskjell det er anbefaler å bestille svensk istedetfor am. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Problemet er at jeg får et gratis fra PSdata på grunn av at mit forrige sluttet å funke, og PSdata har kun engelsh layout... EDIT: Bortsett fra de knappene der, er det noe annerleldes verd den svenske versjonen en den norske? Endret 18. februar 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Så det er ikke med altså? Lapper er helt utelukket! D hadde blitt stygt, rett og slett. Men hva annet en æ, ø og å, og enter er annerledes på et amerikansk tastatur? 5617034[/snapback] Om du mener forskjellig i den forstand at det som er avbilde på tastene ikke stemmer helt med det du får frem? Edit: Lagt til klikkbart bilde. Begge tastaturene er fra 95 eller tidligere, men den eneste forskjellen i layout som er lagt til på nyere tastatur er som regel windowstaster. Edit2: Ja, IBM-tastaturet er et såkalt spacesaver. Derfor ingen keypad. Endret 18. februar 2006 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Bare ikke kjøp et dansk tastatur. Der har de bytta om plassen på æ og ø, og det kan bli jøvlig irriterende. Og så har de lagt \ inn et sted på høyresiden av tastaturet som må kombineres med Alt, slik at man ikke kan skrive det tegnet med én hånd. Ganske slitsomt for kodere og windowsbrukere. Dette er selvfølgelig under forutsetning at du skifter til dansk tegnsett i windows også... Lenke til kommentar
DenimDonkey Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 hej jeg er fra Danmark og har set billedet G15 med Svensk layout. Jeg overvejer at købe G15 med svensk layout, men kan det køre med dansk software? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Vil tro at det skal gå helt bra, ser ikke hvorfor det ikke skulle gjøre det. Lenke til kommentar
DenimDonkey Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 men når man køber det med svensk layout er der så dansk driver med? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 noen som veit om det har kommet i norsk layout eller? er litt innressert i dette tastaturet! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Tidligere har jeg vært en erkefiende av disse type tastaturene, ekstra dilldall og annet rot som ingen har bruk for.. Vel, LCD skjermen har vel ingen bruk for, men den er kjekk å ha alikevel, og macro tastene er nydlig for 3d programmer såvel som spill, lysene på tastene gjør dem enklere å se, samtidig som du kan velge bort lyset på tastene, nydlig. Kjøpte meg dette multimedia tastaturet i går, mest pga. at det var det eneste tastaturet til salgs med tråd, og fordi at jeg trengte et kjapt, så jeg endte opp med dette:) Er veldig fornøyd, veldig godt å skrive på, samtidig som at macro tastene gjør livet mye enklere;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå