-Bassaddict- Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 kan vel ikke bestille det allerede? svensk utgave kommer 6.des? Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Bra test, men liker ikke tastaturet... Btw: Kul musikk smak! Var nettopp i London og hørte på SB og det var en utrolig opplevelse! Beste konserten jeg har vært på! Utrolig gøy å stå å prate med Ryo, NDV og Alan etter showet også! Spes Ryo viste seg å være en kjærnekar! 5034690[/snapback] Oooh! Kult! Jeg har ikke så sansen for den siste skiva deres, men driver og sjekker ut eldre materiale av dem for tiden. :-) Lenke til kommentar
GA Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Det er de gamle greiene som er best, men de nye sangene var utrolig bra Live! De var i sinnsyk form også... Tok helt av. De avsluttet med The Light. Har du ikke hørt den, så MÅ du få den med deg! Men, nok off topic! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hvis media knappene fungerer 100% med f.eks. winamp (noe de ikke gjør med Mitt Internet Navigator med Norske drivere nyere enn iTouch 2.15 ) så hadde det muligens vært aktuellt. Winamp info 24/7 og full kontroll på avspilling er nesten verd det. 800kr er fremdeles mye penger... Er det bare jeg som ser at makro knapper på sånnt keyboard i spill som WoW kan ødelegge? lite blizzard kan gjøre for å stoppe macro folk som progger Tastaturet til å gjøre ting... 5034666[/snapback] hm.. tastaturet mitt fungerer perfekt med winamp :S så noe galt med ditt når det gjelder wow så er det vell egentlig ikke så farlig.. hva er det som egentlig kan skje? folk buffer hele teamet sitt med en knapp... o_O caste to spels på rad... heller ikke noen stor forskjell fra å spamme en knapp hele tiden.. så ser ikke problemet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 oi, glemte vel å spesifisere at jeg mente winamp 2.XX serien (best ever) Hva som skal skje? vet du ståa med macro spilling i andre spill? er jo nesten som at folk har bots... Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Tastaturet er vel ikke trådløst ? Synes jeg skimter en ledning på et av bildene... Har skiftet tilbake til mus med kabel, og kunne tenkt meg tastatur med kabel også Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Det står at overøfringsteknologi er USB, så jeg går ut ifra at det er USB kabel... Hvis den kommer i bundle med G5 musa, skal jeg vurdere å bytte ut desktop eilite'n. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 hvis Logitech tror at ekte gamere vil ha trådløst, så har de bommet kraftig Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Utrolig støgt det tastaturet, men det er jo koslig at noen prøver å få inn litt mer funskjonalitet. Sikkert endel som setter pris på den "windows-tast-disable"-saken, selv om jeg personlig aldri har blitt særlig plaget av det. AtW Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Utrolig støgt det tastaturet, men det er jo koslig at noen prøver å få inn litt mer funskjonalitet. Sikkert endel som setter pris på den "windows-tast-disable"-saken, selv om jeg personlig aldri har blitt særlig plaget av det. AtW 5035560[/snapback] Helt greit at det er med liksom, har hent et par ganger til meg på CS, og da blir jeg bestanding jævli forbanna Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 har bestilt det.. sgh sier de har det på lager i løpet av 1-3 dager ....? betaler totalt 675,- kr inkl. frakt... blir digg med display på tastaturet:p Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Får du norsk utgave da? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 For meg er det ivertfall to krav som må oppfylles før jeg kjøper det tastaturet, winamp 2.95 støtte (ja 2.xx er best) og norsk oppsett (det blir nok ikke bare spilling her i gården nei). Det at de ikke har Ftastelås greiene er bare veldig veldig positivt, har internett navigator SE og f-tastelåsen er noe svineri. hadde de skippa G knappene hadde de fått et enda greiere tastaur etter min mening (et med og et uten). Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 hvor bestiller dere fra?! ser ikke EN butikk som har det på lager! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Må bare si meg enig med de som ikke helt like utseende på det. Det var virkelig ikke noe pent. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Syns utseende var ganske fett, jeg. Litt harry kanskje, men ikke mer enn at det går greit. Men skulle man ikke få muligheten til å programmere no greier sjøl til den? Noen som har hørt noe mer om hvilke muligheter man får? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 En ting. Hvor flatt er det?? fatter ikke at det går ann å ha en tastaturreview uten å ha ett profil bilde... Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 En ting. Hvor flatt er det?? fatter ikke at det går ann å ha en tastaturreview uten å ha ett profil bilde... 5036220[/snapback] er jo det, tror bildet er på logitech.com. hvor er det man kan bestille det fra? finner ingen medd et på lager?! skal ha internasjonal om det er kjappest Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 En ting. Hvor flatt er det?? fatter ikke at det går ann å ha en tastaturreview uten å ha ett profil bilde... 5036220[/snapback] Det er bilde av det i prisguiden. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 hehe det ser veldig plastikk ut.. og display'et ser billig ut.. ikke noe jeg ville ha hatt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå