FranzJosef Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har en Citroen Berlingo og den har faktisk ikke noen klokke... Både biltema, clas ohlson og torshov bilrekvisita hadde veldig dårlig utvalg av klokker i det hele tatt. Noen som har forslag til noen som har enkle klokker? Gjerne med feste dobbelsidig teip. Ellers kjøpte jeg en liten vekkerklokke på Clas Ohlson som jeg kunne montert litt finurlig. Men denne oppdateres ved radiosignaler. Kan det slå ut på airbagen? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Gå på huggern og finn en grei klokke som sitter i en bil og så kan du bare lage litt plass den i dashbordet... Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 ossen skal radiosignaler slå ut på airbaggen? Alle har da radio. SKulle den slå ut pga radioen er det fordi du krasjer mens du fikkler med den. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har en Citroen Berlingo og den har faktisk ikke noen klokke... Både biltema, clas ohlson og torshov bilrekvisita hadde veldig dårlig utvalg av klokker i det hele tatt. Noen som har forslag til noen som har enkle klokker? Gjerne med feste dobbelsidig teip. Ellers kjøpte jeg en liten vekkerklokke på Clas Ohlson som jeg kunne montert litt finurlig. Men denne oppdateres ved radiosignaler. Kan det slå ut på airbagen? 5034121[/snapback] Kjøp en svær klokkeradio og fest den på dashbordet med gaffatape.. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Om klokken oppdateres av radiosignaler betyr det ikke stort annet enn at den tar imot radiosignaler. På lik linje med radioen i bilen inneholder den neppe noen form for radio-SENDER. Uansett skal det rimelig mye til for å påvirke bilens elektroniske systemer. Jeg har aldri sett en mobiltelefon gjøre det og den har en radiosender på ca. 2w. Chlas Olsson har forresten ei søt lita klokke som sitter i en holder som festes med dobbelsidig tape. Klokka har termometer, stoppeklokke og nedtelling, kan taes ut av holderen og koster den svimmlende sum av 40kr. Jeg har en sånn på motorsykkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå