hitokiri Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Mobilen forandrer Afrika Mobiltelefonen har forandret mye i vårt samfunn. Det har blitt lettere å få tak i hverandre og overbringe beskjeder. I afrika har disse forandringene vært så viktige at det nærmest kan kalles en omveltning i samfunnet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg fikk en telefon fra en dame i Zimbabwe her om dagen, ikke det at jeg forstod en dritt av det hu sa Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Det er godt dere skriver litt annerledes artikler i blandt. Variasjon liker jeg Håper vi får se litt flere slike dybdeartikler etter hvert. Interresant å se at mobilen er i ferd med å bli så utrolig populær i afrika. Jeg lurer på hvor mange mobiler eller abbonementer det finnes i afrika sammenlignet med folketallet. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 I gjennomsnitt har 10 % av befolkningen på kontinentet mobiltelefon Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 gjetter meg til at mesteparten av dem 10%ene stammer fra mer stabile nasjoner som sør-afrika og fra kyst og by-områder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg