arnesef Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Lurte på om det er noen her som har noe kjennskap til Expect og i tilfelle om noen vet om noe god litteratur på scripting i Expect? Skal lage noen script i tiden fremover for å automatisere testingen av ulike teletjenester så alle gode forslag taes i mot med takk. MVH Arnesef Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Jeg har så vidt hørt om det, men alderi prøvd det. Men tror det er utrolig lite dokumentasjon om det så tror ikke det er dumt å kanskje vurdere noe annet enn Expect? Endret 20. oktober 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
arnesef Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Takk for tilbakemelding. Ja det er vel ikke så vanlig å bruke dette, men nå er det nå en gang sånn at arbeidsgiveren bestemmer :-) Og Expect er tatt så omfattende i bruk her at de nepper kommer til å vurdere noe annet. Men jeg har jo egentlig det jeg trenger av dokumentasjon, skulle bare gjerne hatt tak i en tutorial eller en enkel guide så jeg kunne kommet raskt i gang. Arnesef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå