stian90_2 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Hei. Noen som vet om et script som gjør slik at når folk skal kontakte meg så lagres infoen i en txt fil. Blir vel noe slik som et vanlig kontakt script bare at det ikke blir sendt til mailen. ? Endret 20. oktober 2005 av stianiquniez Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Det blir jo omtrent som en gjestebok uten mysql, som lagrer til fil. Disse finnes det jo maassse av rundt omkring. Spesielt på http://www.hotscripts.com Så er det bare å kalle siden for kontakt meg istedetfor gjestebok, evt fjerne eller legge til noen felt. Det er også ganske mange innlegg her i forumet som omhandler gjestebok uten database, eller nyhets system uten database. Sjekk litt på disse, så kan du sikkert bruke det. Endret 20. oktober 2005 av kakkle Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Noen forslag ? hotscripts.com er engelsk... engelsken min er ikke den beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå