Bynn Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ka i alle dager?!?! Jeg oppdaterte nettopp firmwaren på min K750i til R1N035, det ser jo finfint ut, den skal også forbedre bildekvaliteten i mørke. Eneste problemet mitt er at kameraet mitt ikke fungerer i det heletatt nå?! Når jeg åpner linsedekselet ser jeg et lite glimt av "kamera-borden" mot en svart bakgrunn, og så kommer eg tilbake til standby bilde. Hvis jeg går inn på kamera-funksjonen i menyen blinker bare menyen bort for så å komme tilbake. Når jeg prøver å kjøre kamera service testen blinker bare listen, og så kommer den tilbaker... Ka i h******* er galt?! jeg skjønner ingenting Finnes det noen måte å "neddatere" fw'en? Hadde R1J002 versjonen før, og da fungerte alt plettfritt. Jeg har prøvd å oppdatere den igjen, og det fungerer fremdeles ikke. Alt gikk som det skulle så jeg ser ingen grunn til at det skjer... På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 samme skjedde med meg, jeg måtte sende den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå