Prog_Kick Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 hei..var en tur innom guru3d.com og så et program som gjør at jeg kan endre på innstillingene til Gforce 2 ultra korte mitt...kan jeg endre det til et quadro 2 kort?vil dette resultere i økt ytelse..? Er det "farlige" å gjøre disse endringene..virker det som på HK at jeg risikerer at 3d korte mitt går rett te H.......? Har noen noen tips om hvilke andre kort jeg kan redigere mitt kort til..:smile: har noen testet dette progget? Svar mottas med takk :smile: Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Patchen lurer systemet til å tro at det er et Quadro2 pro du har installert, det har standard klokkefrekvenser på 250/400 (gjelder bare om du flasher til Quadro bios), så hvis man bruker patchen på et gts/pro kort må man vite at det klarer disse hastighetene først, med et ultra blir vel ikke det noe problem. Man har en god del flere muligheter i openGL, så hvis du driver med 3dMax el.lignende skal man angivelig få bedre ytelse. D3d egenskapene blir så vidt jeg vet ikke berørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå