flabben Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Maskina driver å kødder med meg. Den driver å kaster meg ut av exploerer, word og liknende. Warcraft 3 krasjer etter 10 min spilling. CS:S krasjer og med jevne mellomrom. Jeg har tre teorier, og en påstand: 1. Teori - Det har rabla for harddisken 2. Teori - Hovedkortet skaper ustabiliteten (har ikke oppdatert til BIOS v.1.20) 3. Teori - Noe av den nye hardwaren er fakka... 1. Påstand - Systemet blir mer ustabilt etter noe tid, men ingen temperaturer kommer over 45 grader. Mulig at det er noe med virtuellt minne? evt. hva? Noen som har noen ideer...?? PLZ... Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 jeg ville ha sjekket driveren til de forskjellige komponenter.... mange sier det at hvis man har samme start og maks størrelse på virtuell minne så øker det bite litt på ytelsen fordi da slipper maskinen å bruke kraft på å endre heletida på størrelsen....d har jeg lest...jeg bruker d.. men tilbake til problemet ditt.... det hørtes veldig rart ut, men windows er ustabil....har hendt at jeg måtte formatere 2-3 ganger så har alt funka greit... men d kan jo å være noe med komponentene som du sier... har desverre ikke noe bedre forslag... hva slags feilmelding får du når win kaster deg ut av explorer osv.? Lenke til kommentar
flabben Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Vanlig "explorer har utført en ulovlig handling" melding, eller bare restart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå