Terje0 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei. Må kjøpe ny vifte til hk mitt siden den er blitt ødelagt, men jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe. Vet ingen ting om det. Hovedkortet mitt er Abit IS7. Vil helst ha en som ikke bråker så mye. Funker denne ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303858&cks=PRL Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Etter å ha sett på layouten på dette kortet ser jeg ingenting i veien for å ikke bruke denne kjøleren. Har den selv på et Abit NF7S-v2 og er kjempefornøyd. Eneste ulempen er at du må ut med hovedkortet for å montere den. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har den kjøleren på mit ASUS A8N SLI Deluxe. Funker fint Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Må jeg ta ut hk for å sette den på ? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Etter å ha sett på layouten på dette kortet ser jeg ingenting i veien for å ikke bruke denne kjøleren.Eneste ulempen er at du må ut med hovedkortet for å montere den. 5034042[/snapback] Ingenting av det du sier der stemmer. Det er ikke monteringshull på Abit IS7,så han kan ikke montere Zalman kjøleren slik som den skal monteres. Skal trådstarter montere Zalman kjøleren,så må han lime den fast med termisk lim. At man må ta ut hovedkortet for å montere Zalman kjøleren stemmer heller ikke. Jeg har montert 2 sånne kjølere uten å ta ut hovedkortet (blant annet på Abit NF7-S). Man klipper bare av plastpinnene (de 2 sorte med fjær som du ser på bildet) med en avbitertang og presser restene av pinnene inn slik at de faller bak hovedkortet.Da er viften løs. Deretter monterer man den nye kjøleren. Det gjør man enkelt og greit på ca 10 minutter. Endret 25. oktober 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Finnes det noen andre hk vifter jeg kan bruke som passer ? finner ingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå