Gå til innhold

Mine inntrykk av Xbox 360

mohamedina

Anbefalte innlegg

Synes tråden var grei egentlig. Men det har tatt litt av med drittslening fra alle parter.  Men når Niskivara skriver om "skitne jævler" og tar med bibelsitater så ber han jo om "maling". Hehe. Litt lett å bite på også..

5068868[/snapback]

(Hey, vær fair.... jeg skrev jo at ALLE var skitne jævler.... Jeg er i allefall demokratisk av meg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden, endte besynderlig opp i en, skal vi si... krangel, mellom Niskivara og diverse brukere. Disse brukerne syntes tydeligvis at det å flambere Niskivara, som Birger Nord så fint sa det, var en god løsning. Der må jeg nok skuffe folket, for flambering er ikke rette tingen å gjøre. Det er tydelig at en del brukere ikke kan føre en saklig og kontrollert diskusjon.

Jeg regner med at Niskivara ble flambert, nettopp fordi han ikke syntes at Xbox 360 var så veldig fantastisk og det der. Greit nok, han irriterte nok en del brukere på seg, men mannen/damen, må da få ha sine egne meninger. Han tør faktisk å være litt negativt innstillt til konsollen, og dette burde da bidra til en interessant og meningsfuill diskusjon. Dersom alle bare skal sitte og skryte uten stop av konsollen blir jo ikke dette noe særlig spennende lesningsstoff.

Tråden utviklet seg desverre i feil rettning, folk begynte å kritisere Niskivara, og ikke meningene til han/hun. Dette vil jo vi selvfølgelig ikke ha noe av, da dette nesten blir personhets. Jeg ser meg derfor nødt til å stenge denne tråden. Jeg anbefaler derfor en bruker å starte opp en ny tråd om emnet. Jeg anbefaler selvsagt at ingen begynner med "personforfølgelse". La folk få si det de mener, og diskuter meninger, ikke person.

Snorre :)

*Tråd stenges*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...