Niskivara Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 http://media.teamxbox.com/games/ss/1167/1116361333.jpg Synes dette ser ganske mye bedre ut en Xbox1 spill. Kommer sikkert spill som ser sånn ut på pc og etterhvert (Gears of war) 5038799[/snapback] Du husker vel ikke screenshotsene som kom fra Ps2 før den kom ut? The Bouncer så ut som verdens peneste spill noensinne. Husker noen The Bouncer nå i det hele tatt? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Får lime inn her da. Prøvde å opprette en ny tråd, da jeg synes denne fort skled ut og havnet veldig OT. Selve boksen:Vakker og stilren. Men de fleste her har vel sett designet på den så det er ikke så mye å si om den. Kontrollen. Aaaaah. Herlig! Smart av ms å flytte "den hvite knappen" og "den svarte knappen" til rett over triggerene. Gjorde det mye lettere å nå de kjapt. Størrelsen var "perfekt". Uten å overdrive, dette er den beste kontrollen jeg har hatt i mine hender. "Xbox-knappen" var også en fin vri, selv om jeg ikke fikk testet funksjonene som følger med denne. Spillene: Xboxene var beta-kits, som visst nok ikke skulle levere den fulle kraften av den ferdige boksen. Dette kan nok være litt av grunnen til de frame rate problemene jeg støtte på. Perfect dark: zero: Dette så vel egentlig bare helt forjævlig ut. Fikk høre at spillet var en build som var mellom 40 og 60% ferdig. Det var ingen AA(Og da mener jeg INGEN. ALT var kantete), texturene var dass. Men det var noen vakkre lys-effekter på plass, og fine og detaljerte omgivelser. Jeg tok min elsk til arsenalet, dette var det ingen ting å si på. Det var også lett å komme inn i kontrollene(Tok meg 2 sec.). Og gameplayen virket egentlig ganske bra. Men jeg avbestiller dette, og venter til jeg får se en skikkelig buid. PGR3: Tja... Vet ikke helt hva jeg skal si. For meg kunne det virke som det var to builds på display, hvor av den ene så meget pen ut. Den andre så vel mer eller mindre ut som noe som var tatt fra ps1(Ok... Litt satt på spissen). Men det var tydlige framerate problemer på begge. Dette resulterte i at fartsfølelsen var så og si fraværende. Men det var ekstremt detaljerte omgivelser(Dog dårlig teksturet), jeg hadde sansen for cockpit-viewen og artig med publikum som reagerte på hvordan man kjørte. Kontrollene var også fine og hadde god respons. Jeg er ikke noen stor bil-spill spiller, men jeg fikk kontroll over bilen ganske fort. Og denne motion-bluren, som har vært snakket mye om, var meget pen. Ikke "gautete" i det hele tatt som noen her har spådd den ville bli. Mulig jeg oppdaget en bug i spillet også. Var i cockpit-view og rygget, men i det jeg skulle kjøre frem ble bilen så og si usynlig. Det ble sagt at dette var en 80% ferdig build. Alt jeg sier er at de resterende 20% bør utgjøre mye for at jeg kjøper dette spillet. DOA4: DOA3 med "litt" bedre grafikk, nye folk og nye baner. Mer er det ikke å si om det. Det så bra ut, det gjør forsåvidt alle DOA spill, men det er på lagt nær så vakkert som DOA3 var på sin tid. Dersom man liker kamp-spill, vil det nok ikke være noen skuffelse å slenge plata i boksen. Dette så forøvrig ut som det var så og si ferdig. Kameo: DANG! Jeg tror jeg ble stående et minutt eller to å måpe når jeg så dette spillet. Det var utrolig vakkert. Detaljerte omgivelser, vakkre skapninger, vakkre omgivelser, detaljerte skapninger, osv osv osv. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive grafikken uten om at det er det beste jeg har lagt mine øyner på. Gameplayen var også ekstremt fengende. Likte spesiellt måten man måtte kombinere de forskjellige skapningene for å komme seg videre i handlingen. Det gikk også overraskende for å komme seg inn i kontrollene, og spillet var lett-spillt. Ingen framerate problemer what so ever. Men dette er nok også en tidlig build, for jeg så ingen ting til self-shadowingen som skal være i det ferdige spillet. Jeg har bestillt dette spillet, og det er jeg glad for. Det vil være blasfemi og kjøpe 360en uten å ta med dette spillet. Ååååååå som jeg gleder meg. Uansett. Dette er mine førsteinntrykk av spillet. Jeg gidder ikke bruke lang tid og gå inn i detalj. Jeg skal nok prøve mer utover dagen og morgendagen. Men jeg svarer gjerne på spørsmål. Ser ut som jeg og trykkertor har fått de samme inntrykkene. Jeg fatter fremdeles ikke hva Niskivara har holdt på med. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ser ut som jeg og trykkertor har fått de samme inntrykkene.Jeg fatter fremdeles ikke hva Niskivara har holdt på med. 5039382[/snapback] Spillte Kameo. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Sony kommer i alle fall til å ha NOE mer å tilby. 5037100[/snapback] Her røpte du deg desverre. Hverken du eller noen andre vet noe som helst om hva Sony vil ha å tilby. Vi vet ikke hva de har planlagt for online systemet sitt eller noe. Mange utviklere flykter fra konsollet på grunn av de store kostnadene det er med å utvikle spill for den. John Carmack går i pressekonferanse og sier Sony er kraftigst, men Xbox360 er best å utvikle for. Om han måtte bli stilt et valg mellom de to hadde han helt klart gått for Xbox360, dette sier kanskje den mest kyndige mannen på området, og jeg skal tro på DEG? John Carmack er en PC-utvikler, klart han foretrekker Xbox. 5037251[/snapback] Der har du ikke fulgt med i timen nei. Husker vi hvilken chip som står i Xbox'en? ATI. Hvillken chip står i PS3? Nvidia. Hvilket selskap har ID utviklet fleste parten av spillene sine for? Nvidia sine chipper. Jo Hvorfor er det så selvsagt at han velger Xboxen da? Jeg har testet Xbox360 selv. Jeg testet det samme som du. Demoer, som var mellom 60-80% ferdige....AA problemer på Perfect Dark Zero. Jeg tror ikke PDZ er en sterk tittel, men alikevel var det gøy å spille det. PGR3, litt AA problemer, men ellers et supert spill. Kameo, undervurdert pga dens grafikk ser enkelt ut. For deg som kanskje ikke vet så mye mer om det, så ligger det faktisk ganske mye krevende og kjører i hvert eneste skjermbilde av dette spillet....med en gang du begynner å spille demoen kommer du opp på et platå, et par fiender du sloss med, hva så ikke SÅ mange på skjermen samtidig. Hvis du hadde tatt deg tid til å se etter så hadde du kanskje lagt merke til bakgrunnen. Det flyger drager over alt, 500 drager mener jeg han i video touren sa at det var. Om det var samme builden jeg prøvde vet jeg ikke men det var et mektig imponerende antall monster, bare i bakgrunnen. Dette hadde ikke en eneste konsoll i dag greid å kjøre. Og finner du en utvikler som sier at det er mulig på Xbox 1 så er du dyktig. Disse dragene var ikke bare en loopet sekvens....du kunne skyte de ned. Dragene kunne flyge nærmere osv osv. Frameraten var helt topp under hele demoen. Eneste spillet som var antydning til framerate-problemer var PGR3. Et par områder de kjørte gjennom hvor det virker som spillet sakket litt ned. De som ikke vet bedre kritiserer spillet med en gang. Husk på at dette er ikke de nyeste buildene av spillene, dette er ikke en gang de nyeste buildene av demoene som er tilgjengelig vi har fått prøve. Det kan tyde på at demoene vi har fått servert er de samme som ble vist frem på E3. Siden mange av de eldre video tourene viser de samme opptakene som det jeg spilte ingame. De nyere buildene som ble vist frem på X05 og TGS kunne folk få prøve å spille mot 5000 fiender på skjermen samtidig. Alle pressefolkene som prøvde dette hadde ingenting å si om framerate. De var rettere sagt imponert over at frameraten i det hele tatt kunne holde seg så stabil. Huske på, i PC-spillet World of Warcraft så skal det ikke mer til enn 100 personer på skjermen før en merker betraktelig nedsatt spillkvalitet. Legg til 4900 og se om PCen din hadde greid det? La oss ikke glemme grafikken i de to spillene målt opp med hverandre. Detaljene på karakterene. Nei beklager, jeg ble langt fra skuffet. Jeg vet hva jeg har i vente, demoene vi fikk se var bare en liten pekepinn, og det endelige produktet vil være langt langt bedre. Vent til spillene blir gitt ut før en avgir en dom.... Er en grunn til at folk ikke anmelder demoer. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Der har du ikke fulgt med i timen nei. Husker vi hvilken chip som står i Xbox'en? ATI.Hvillken chip står i PS3? Nvidia. Hvilket selskap har ID utviklet fleste parten av spillene sine for? Nvidia sine chipper. Jo Hvorfor er det så selvsagt at han velger Xboxen da? Jeg har testet Xbox360 selv. Jeg testet det samme som du. Demoer, som var mellom 60-80% ferdige....AA problemer på Perfect Dark Zero. Jeg tror ikke PDZ er en sterk tittel, men alikevel var det gøy å spille det. PGR3, litt AA problemer, men ellers et supert spill. Kameo, undervurdert pga dens grafikk ser enkelt ut. For deg som kanskje ikke vet så mye mer om det, så ligger det faktisk ganske mye krevende og kjører i hvert eneste skjermbilde av dette spillet....med en gang du begynner å spille demoen kommer du opp på et platå, et par fiender du sloss med, hva så ikke SÅ mange på skjermen samtidig. Hvis du hadde tatt deg tid til å se etter så hadde du kanskje lagt merke til bakgrunnen. Det flyger drager over alt, 500 drager mener jeg han i video touren sa at det var. Om det var samme builden jeg prøvde vet jeg ikke men det var et mektig imponerende antall monster, bare i bakgrunnen. Dette hadde ikke en eneste konsoll i dag greid å kjøre. Og finner du en utvikler som sier at det er mulig på Xbox 1 så er du dyktig. Disse dragene var ikke bare en loopet sekvens....du kunne skyte de ned. Dragene kunne flyge nærmere osv osv. Frameraten var helt topp under hele demoen. Eneste spillet som var antydning til framerate-problemer var PGR3. Et par områder de kjørte gjennom hvor det virker som spillet sakket litt ned. De som ikke vet bedre kritiserer spillet med en gang. Husk på at dette er ikke de nyeste buildene av spillene, dette er ikke en gang de nyeste buildene av demoene som er tilgjengelig vi har fått prøve. Det kan tyde på at demoene vi har fått servert er de samme som ble vist frem på E3. Siden mange av de eldre video tourene viser de samme opptakene som det jeg spilte ingame. De nyere buildene som ble vist frem på X05 og TGS kunne folk få prøve å spille mot 5000 fiender på skjermen samtidig. Alle pressefolkene som prøvde dette hadde ingenting å si om framerate. De var rettere sagt imponert over at frameraten i det hele tatt kunne holde seg så stabil. Huske på, i PC-spillet World of Warcraft så skal det ikke mer til enn 100 personer på skjermen før en merker betraktelig nedsatt spillkvalitet. Legg til 4900 og se om PCen din hadde greid det? La oss ikke glemme grafikken i de to spillene målt opp med hverandre. Detaljene på karakterene. Nei beklager, jeg ble langt fra skuffet. Jeg vet hva jeg har i vente, demoene vi fikk se var bare en liten pekepinn, og det endelige produktet vil være langt langt bedre. Vent til spillene blir gitt ut før en avgir en dom.... Er en grunn til at folk ikke anmelder demoer. 5039629[/snapback] Dæven så nedlatende det går ann å bli. Ærlig talt. 1. Jeg vet hvilke grafikkkort som er i Ps3 og Xbox. Vet du hvilke utviklerverktøy Xbox360 bruker? XNA. Vet du hvem som har rådgitt utviklingen av XNA? John Carmack. Vet du hvem som har rådgitt utviklingen av Xbox360? John Carmack. Er det rart at han liker det Microsoft har bygget?? Ærlig talt. Xbox360 er Carmacks drømmemaskin. Selvfølgelig liker han den. MEN.... Han sier jo også at Ps3 ER kraftiere, og at verktøyene er LANGT mer vennlige enn de var i Ps2. 2. Jeg har ikke anmeldt noe som helst. Jeg har gitt mine inntrykk. Og de er veldig dårlige. Og hvis du tror spillene vil bli LANGT bedre når de er ferdige... forbered deg på skuffelse. Spill blir ikke LANGT bedre på et par-tre måneder. Litt bedre, ja. Ikke langt bedre. 3. Jeg så dragene. Sjekk ut Ikuzo for å se hva dagens svakeste konsoll kan greie. Ikke fortell meg at Xboxen ikke kunne greid det fint på en eller annen måte. http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/2...21/ikusa01m.zip Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Dette er hva John sier om den nye maskinen, han har jo en anelse peiling ohn Carmack: "Xbox 360 has far and away the best development tools"John Carmack: "[talks about software development support]...and the hardware is comparable" Geoff: "So you don't think PS3 is going to more powerful [than Xbox 360]?" John Carmack: "PS3 is probably marginally more powerful, in terms of raw flops and graphic operations, but that's not really the best way to look at things. When you look at these development cycles that stretch over years and years, being 20% easier to develop on is much more important than being 20% more powerful." John Carmack: "I make little nitpicky decisions about say, well, I prefer the symmetric approach that MS has over the asymmetric Cell approach, but you can do great games on either one of them, and I make fundamental decisions based on development tools and depth of documentation, which Microsoft has been superior on." Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er det ikkje lov å være litt negativ til denne konsollen utan å bli stempla som inkompetent? La no folk få meine det dei vil Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 http://media.teamxbox.com/games/ss/1167/1116361333.jpg Synes dette ser ganske mye bedre ut en Xbox1 spill. Kommer sikkert spill som ser sånn ut på pc og etterhvert (Gears of war) 5038799[/snapback] Du husker vel ikke screenshotsene som kom fra Ps2 før den kom ut? The Bouncer så ut som verdens peneste spill noensinne. Husker noen The Bouncer nå i det hele tatt? 5039024[/snapback] det var screenhots, Gears of war har alle sett video av Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 http://media.teamxbox.com/games/ss/1167/1116361333.jpg Synes dette ser ganske mye bedre ut en Xbox1 spill. Kommer sikkert spill som ser sånn ut på pc og etterhvert (Gears of war) 5038799[/snapback] Du husker vel ikke screenshotsene som kom fra Ps2 før den kom ut? The Bouncer så ut som verdens peneste spill noensinne. Husker noen The Bouncer nå i det hele tatt? 5039024[/snapback] det var screenhots, Gears of war har alle sett video av 5041643[/snapback] Det var et av en million eksempler på spill som har blitt nedgradert grafisk før release. Vi får vente og se. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Til de heldige i Bergen, dere så ikke noe til Condemned på maskinene som var rigget opp? Skal visstnok ha release 2. des. Har selv store forventninger til spillet, og utfra de in game klippene jeg har sett, kan jeg ikke forstå at 360 allerede ved launch har tatt et stort sprang inn i next- gen for KONSOLL spill! Herlig atmosfære, stemning og grafikk.... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ingen condemned. Dere som tror det vi har sett nå i bergen på noen måte snakker for det som kommer om 2 månder og sier at de ikke har sjans å forbedre den lille tiden, det vi får se her er nok veldig gamle builds. Ting som ikke hender: Bizarre studions. 10:32. "Oi, se! De skal sette ut noen xboxer for allmennheten. La oss sende de den siste, semi, builden vi sitter på." Dette er nok builds som er noen månder gamle(Kan tenke meg minst 3 månder i PD:Z sitt tilfelle). Det går også overraskende fort når de optimaliserer spillene. Det kan gå fra stygt til vakkert på noen uker. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Helt enig med VoOdoO her. Jeg ser fram til 360 med entusiasme. Kameo og DOA4 var nydelige. PGR3 skal fikse litt til, og PDZ har et godt forbedringspotensiale fra den builden vi så i Bergen. (Mener Microsoftrepresentanten sa det var en build helt tilbake til E3, men jeg husker ikke om det fantes noen spillbare spill fra 360 under E3. Det var i allefall fra X05 i Amsterdam, og hvis det var i begynneslen av oktober kan builden ha vært fra en gang i september. Fra september til 22. november er det ca 2 måneder, og mye kan skje på de månedene.) Til alle som er skuffet og ikke synes grafikken er imponerende nok og helst ville se dvd-filmkvalitet på grafikken; Dere får bare smøre dere med tålmodighet. Jeg gleder meg i alle fall til 2. desember. Endret 22. oktober 2005 av trykkertor Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) PGR3 version som var på tgs og XO5 var stooooooor forskjell på! X05 var lysår bedre! så vist dere prøvde tgs version eller enda en eldre så var det ikke så mye å skryte av...... "Holy cow, what a difference a month can make! While we weren't overly impressed with the first time we laid our eyes on PGR 3 back in August, what we saw today was a totally different story. At a meeting just around the corner from the TGS convention center we saw what may be the best looking Xbox 360 game currently in development." Endret 22. oktober 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Enn om de har hatt 6 måneder på å forbedre PDZ kommer det ikke til å bli noe killer spill. Kameo har potensiale. Spillte det mye mer i dag, og det er et par ting som er fantastisk vakre i det. Helt sinnsykt, faktisk. Men... Det er også et par ting som ser ut som det er rester fra N64 tiden. Virkelig. Men det var lite. For det meste er det veldig pent. Problemet grafisk med med Kameo kan deles opp i to deler: 1. En del dårlig art-direction. Håpløst karakterdesign, plastikkfølelse på veldig mange av effektene, pøse på med effekter på egentlig veldig basic ting. Altfor mye detaljer i noen av effektene(Vann, f.eks) slik at det ofte bare ser flimrete ut. Ikke pent. 2. Problemer med skjøtene mellom ting. Gresset ser fantastisk vakkert ut når man står mitt i det, men når man ser der det møter bakken er det bare grimmt. Samme med realtimeskyggene. De reagerer ganske dårlig på mange overflater. Utenom det var kontrollen også et problem. Kamera har så godt som null intelligens(Som vanlig), og styringen virker vinglete og treig til å reagere. Hvis de greier å fikse de få N64teksturene, og gjøre kontrollen bedre, så har de et veldig godt spill på hendene. PGR prøvde jeg også litt mer, og utenom bittelitt anti-aliasingproblemer på introsnuttene før brettene, så jeg ingen av de problemene de andre snakket om. Hørte også litt på summingen rundt blant de som prøvde spillene, og fraser som gikk igjen var "Ikke noe som gir hakeslepp", og "Det er jo LITT penere en Xbox". Pent, men ikke veldig imponerende. Synd at Condemned og Oblivion ikke var tilstede, siden de var de spillene jeg hadde størst forhåpningener til. Og Gears of War, da. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Enn om de har hatt 6 måneder på å forbedre PDZ kommer det ikke til å bli noe killer spill. Kameo har potensiale. Spillte det mye mer i dag, og det er et par ting som er fantastisk vakre i det. Helt sinnsykt, faktisk. Men... Det er også et par ting som ser ut som det er rester fra N64 tiden. Virkelig. Men det var lite. For det meste er det veldig pent. Problemet grafisk med med Kameo kan deles opp i to deler: 1. En del dårlig art-direction. Håpløst karakterdesign, plastikkfølelse på veldig mange av effektene, pøse på med effekter på egentlig veldig basic ting. Altfor mye detaljer i noen av effektene(Vann, f.eks) slik at det ofte bare ser flimrete ut. Ikke pent. 2. Problemer med skjøtene mellom ting. Gresset ser fantastisk vakkert ut når man står mitt i det, men når man ser der det møter bakken er det bare grimmt. Samme med realtimeskyggene. De reagerer ganske dårlig på mange overflater. Utenom det var kontrollen også et problem. Kamera har så godt som null intelligens(Som vanlig), og styringen virker vinglete og treig til å reagere. Hvis de greier å fikse de få N64teksturene, og gjøre kontrollen bedre, så har de et veldig godt spill på hendene. PGR prøvde jeg også litt mer, og utenom bittelitt anti-aliasingproblemer på introsnuttene før brettene, så jeg ingen av de problemene de andre snakket om. Hørte også litt på summingen rundt blant de som prøvde spillene, og fraser som gikk igjen var "Ikke noe som gir hakeslepp", og "Det er jo LITT penere en Xbox". Pent, men ikke veldig imponerende. Synd at Condemned og Oblivion ikke var tilstede, siden de var de spillene jeg hadde størst forhåpningener til. Og Gears of War, da. 5044605[/snapback] Hørte deg tidligere...trenger ikke gi ny oppsummering bare fordi du har spilt en gang til på samme beta'n. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 PGR3 version som var på tgs og XO5 var stooooooor forskjell på! X05 var lysår bedre! så vist dere prøvde tgs version eller enda en eldre så var det ikke så mye å skryte av...... "Holy cow, what a difference a month can make! While we weren't overly impressed with the first time we laid our eyes on PGR 3 back in August, what we saw today was a totally different story. At a meeting just around the corner from the TGS convention center we saw what may be the best looking Xbox 360 game currently in development." 5043883[/snapback] Mistenker at de har fått prøve TGS-versjoner eller lignende, hva jeg hører her er ikke representativt for hva som ble vist frem på X05. På X05 var det såvidt jeg vet ferske versjoner på det aller meste. PGR3 glimtet jo først virkelig til på X05, som du sier. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Enn om de har hatt 6 måneder på å forbedre PDZ kommer det ikke til å bli noe killer spill. Kameo har potensiale. Spillte det mye mer i dag, og det er et par ting som er fantastisk vakre i det. Helt sinnsykt, faktisk. Men... Det er også et par ting som ser ut som det er rester fra N64 tiden. Virkelig. Men det var lite. For det meste er det veldig pent. Problemet grafisk med med Kameo kan deles opp i to deler: 1. En del dårlig art-direction. Håpløst karakterdesign, plastikkfølelse på veldig mange av effektene, pøse på med effekter på egentlig veldig basic ting. Altfor mye detaljer i noen av effektene(Vann, f.eks) slik at det ofte bare ser flimrete ut. Ikke pent. 2. Problemer med skjøtene mellom ting. Gresset ser fantastisk vakkert ut når man står mitt i det, men når man ser der det møter bakken er det bare grimmt. Samme med realtimeskyggene. De reagerer ganske dårlig på mange overflater. Utenom det var kontrollen også et problem. Kamera har så godt som null intelligens(Som vanlig), og styringen virker vinglete og treig til å reagere. Hvis de greier å fikse de få N64teksturene, og gjøre kontrollen bedre, så har de et veldig godt spill på hendene. PGR prøvde jeg også litt mer, og utenom bittelitt anti-aliasingproblemer på introsnuttene før brettene, så jeg ingen av de problemene de andre snakket om. Hørte også litt på summingen rundt blant de som prøvde spillene, og fraser som gikk igjen var "Ikke noe som gir hakeslepp", og "Det er jo LITT penere en Xbox". Pent, men ikke veldig imponerende. Synd at Condemned og Oblivion ikke var tilstede, siden de var de spillene jeg hadde størst forhåpningener til. Og Gears of War, da. 5044605[/snapback] Hørte deg tidligere...trenger ikke gi ny oppsummering bare fordi du har spilt en gang til på samme beta'n. 5046123[/snapback] Prøvde bare å gi fler inntrykk i tilfelle noen er interressert. Slutt å være så tøff i trynet, Endret 23. oktober 2005 av Niskivara Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Prøvde bare å gi fler inntrykk i tilfelle noen er interressert. Slutt å være så tøff i trynet, 5046627[/snapback] Jada, men det holder nå, du drar det ut over flere tråder. Ikke alle som bryr seg så fryktelig om hva du mener at de trenger lese det hvorhen de går på dette forumet. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Prøvde bare å gi fler inntrykk i tilfelle noen er interressert. Slutt å være så tøff i trynet, 5046627[/snapback] Jada, men det holder nå, du drar det ut over flere tråder. Ikke alle som bryr seg så fryktelig om hva du mener at de trenger lese det hvorhen de går på dette forumet. 5047784[/snapback] Herregud da, han er en av veldig få som har sett xbox 360 live. La han komme med de inntrykkene han har. Dette er tross alt et forum. Lukke vinduet hvis du ikke vil lese det. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Prøvde bare å gi fler inntrykk i tilfelle noen er interressert. Slutt å være så tøff i trynet, 5046627[/snapback] Jada, men det holder nå, du drar det ut over flere tråder. Ikke alle som bryr seg så fryktelig om hva du mener at de trenger lese det hvorhen de går på dette forumet. 5047784[/snapback] Herregud da, han er en av veldig få som har sett xbox 360 live. La han komme med de inntrykkene han har. Dette er tross alt et forum. Lukke vinduet hvis du ikke vil lese det. 5047889[/snapback] De fleste som var i Bergen fredag og lørdag fikk se Xboxen så han er lite priviligert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg