sunmaster88 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg går og gleder meg til konserten den 1 november! Noen andre som vil dele sin gelde eller avsky? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Skulle gjerne ha vært, men konserten er jo selvfølgelig på Rockefeller, med tilhørende 18-årsgrense... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Skulle gjerne ha dratt, da mest for Stratovarius. selv om Hammerfall live også ville vært en veldig stor opplevelse! men akk, når man bare er 17 så er det ikke stort å gjøre med det... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Jobber kveldsskift neste uke ellers hadde jeg vært på plass. Har kjøpt billett til Helloween på Rockefeller istedet. 1.desember blir en stor dag i powermetal'ens tegn! De promoterer den nye skiva, Keeper of the Seven Keys - The legacy, som liksom skal være en oppfølger til de klassisk KOTSK-platene fra 80-tallet. Spennende å se om de innfrir Av og til er det godt å være 27..*hirr hirr* Husker det sto en haug furtne gothfjortis-jenter i fullt kostyme på fortauet på andre sida av gata når jeg sto i kø til Nightwish. De hadde billetter, men slapp visst ikke inn. Fjortiser som drakk seg stup fulle gjorde at Rockefeller så det nødvendig å sette aldersgrense, ellers måtte de stoppet ølservering i baren, og DET hadde ikke blitt populært. Metal+øl = sant! Det hjalp ikke å be alle om ID, ungene ba eldre kompiser kjøpe øl til seg i baren og sto utafor og spøy. Ikke særlig fett for arrangørene. Så de har seg selv å takke. Jeg for min del foretrekker å være klin edru på konserter så jeg ikke glemmer halvparten eller står og sjangler og vil spy. Endret 20. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 drekke seg full er på fest, ikke konsert. Er 17 jeg og, hadde det ikke vært 18år der hadde jeg muligens dratt. Helloween skulle jeg ha sett Får håpe de kommer til Norge igjen om ikke så lenge.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 hadde plan om å dra, men gidder ikke dra alene. dessverre liker de færreste av kameratene mine hammerfall Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg for min del foretrekker å være klin edru på konserter så jeg ikke glemmer halvparten eller står og sjangler og vil spy. 5034149[/snapback] Var en kar som spydde to meter fra oss på Dream Theater. Midt i folkemengden. Ikke spesielt herlig, selv om det var temmelig komisk. Og sånn forresten, nei, jeg skal ikke Hammerfall-konsert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Hmm var sikkert derfor det lukta så jævlig spy i halve salen da..alle sto og så etter spy på gulvet..jeg så ikkeno, men det lukta helt horribelt i varmen der. Husker noen tullinger i Iron Maiden-køen som var drita fulle og sang fotballsanger og ropte og skrålte...så sa plutselig han ene "eg tror eg må spy" akkurat når de var kommet innenfor døra. Sånt er bare idiotisk. Være så drita at man ikke husker konserten engang. Jeg klarer helt fint å være bra publikummer uten å være kanon. Endret 20. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hmm var sikkert derfor det lukta så jævlig spy i halve salen da..alle sto og så etter spy på gulvet..jeg så ikkeno, men det lukta helt horribelt i varmen der. 5037098[/snapback] Det var ølet. Trudde eg sto i spy, men den gang ei. Kun spektrum sitt møkkaøl. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg for min del foretrekker å være klin edru på konserter så jeg ikke glemmer halvparten eller står og sjangler og vil spy. 5034149[/snapback] unger på konsert med øl er alltid like gøy. Når jeg var på Maiden i spektrum var det ei kjerring som spydde ned på de plassene forran seg. (sitteplasser) jeg satt 2/3 meter unna. det lufta digg.. heldigvis for Jenta og de forann satt de ikke der akkurat da. det skjedde før konserten begynte... Heia!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 jeg har aldri skjønt poenge med å drikke seg full på\før konserter jeg. du misser jo all morroa, og husker ikke konserten i etterkant. nei, det er best å spare slikt til etter konserten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå