Aalton Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Heisann, Jeg har nå forsøkt og google og jeg har lett de fleste plasser, men ingen steds virker det som det er mulig og finne igjen de gode gamle seriene Hvis det er noen som klarer og finne en butikk som har alle sesongene må jeg informeres, Til nå har jeg funnet 3 sesonger: The A-team Sesong 1 The A-team sesong 2 The A-team sesong 3 Og det finnest et noen sammendrags dvd-er: Volume 3 Volume 4 Så kan noen hjelpe meg med og fulføre listen? -Ole- Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) CDON og Dvdstrax skal ha inne det meste av A-Team Endret 20. oktober 2005 av PoL-E Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Musikkverket har noen sesonger vet jeg. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Play.com er din venn. Tror de har absolutt alle sesongene der. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg kikket igjennom de ulike sidene, men kan desverre ikke si jeg finner andre enn sesong 1, 2 og 3.. Dette virker jo utrolig rart da.. -Ole- Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg kikket igjennom de ulike sidene, men kan desverre ikke si jeg finner andre enn sesong 1, 2 og 3.. Dette virker jo utrolig rart da.. -Ole- 5037569[/snapback] Hmmm... Ja, det var merkemystisk. Sikker på at de andre sesongene er utgitt enda? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 nei, sesong 3 har så vitt kommet ut, så sesong 4og 5 har ikke kommet enda.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Er det ikke litt seint og og fatisk ikke ha fått gitt ut en serie som sluttet og gå for snart 20 år siden? Har du peiling på når nr 4 og 5 kommer ut? -Ole- Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 nope, tar litt tid, da de faktisk tar å fikser litt på kvaliteten og lyden. dette er en serie som har ligget på vanlig vidoeteip i 20år og må restaureres. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Ahh, jeg tenkte faktisk ikke over at de ikek hadde DVD på den tiden litt sløv her gitt Får satse på at vi får de snart da -Ole- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå