zyrex Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Har en gitar her, med koffert, som vi har tenkt å selge.. Men siden vi har null peil på gitarer, lurte vi på hva den er verdt og lignende.. Er jo ikke noe slitt eller no, ingen skrammer.. edit: wtf, bildene blir jo ikke med.. dritt a.. edit2: nuh da.. Endret 20. oktober 2005 av ZyreX Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Du kan jo prøve å spørre i gitartråden i musikkforumet eller evt. få flyttet denne tråden dit da det sannysnligvis er flere folk med peiling på sånt der Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Flyttes til musikkforumet Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Du kan jo prøve å spørre i gitartråden i musikkforumet eller evt. få flyttet denne tråden dit da det sannysnligvis er flere folk med peiling på sånt der 5033532[/snapback] Aha.. Jeg var innom musikkforumet for å se om det var en mer passende plass, men klarte ikke bestemme meg.. og jeg så ingen gitar-tråd.. Takk skal du ha! Flyttes til musikkforumet 5033542[/snapback] Takk B|Real! Både for flytting til riktig forum og at du ikke stengte den Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Så vidt jeg kan se ut fra bildene er det heltre i lokket, noe som i utgangspunktet er et kvalitetstegn. Likedan at det er koffert til den. Billige gitarer blir sjelden påspandert ordentlig kasse. Har litt trøbbel med å identifisere fabrikatet, skulle gjerne ha visst alderen på gitaren også. Veldig vanskelig å anslå pris ut fra bilder, kanskje er halsen skjev/sprukket, hvordan er mekanikken, er båndene ok, osv osv. T'Weed Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Hmm. forstår.. Kan dessverre ikke si noe om alderen, da den ble kjøpt brukt for 5 år siden - så ihvertfall over 5 år ser det ut som. Slenger med et bilde av toppen av den. Hele gitaren er i perfekt shape, ingen skjevhet, mekanikken er god og strengene.. de har ihvertfall vært på siden starten, men den er ikke blitt spillt så altfor mye på. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Jeg fant en link til en dansk butikk som selger den: Admira Cadiz. Kan kanskje gi deg en ide om prisnivået. Geir Edit: Rettet linken. Edit2: Linken lar seg ikke rette. Må være noe auto-korrektur i forumet... Endret 20. oktober 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg fant en link til en dansk butikk som selger den: Admira Cadiz. Kan kanskje gi deg en ide om prisnivået. Geir 5036479[/snapback] hmmm, linken funker ikke her Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Denne virker Adressen blir endret i innlegget? Bare kopier adressen og fjern en av k-ene i "musikk". Endret 20. oktober 2005 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Edit: Rettet linken.Edit2: Linken lar seg ikke rette. Må være noe auto-korrektur i forumet... 5036479[/snapback] http://www.shorl.com/ er en kjekk side. Endret 20. oktober 2005 av Pingla Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Tusen hjertelig takk til alle sammen tilogmed HalTan var behjelpelig.. Jeg kan ikke engang holde en gitar riktig, så dette var god hjelp Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Det lønner seg nok mer å beholde gitaren og lære å spille enn å prøve å få solgt den tror jeg Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Det lønner seg nok mer å beholde gitaren og lære å spille enn å prøve å få solgt den tror jeg 5037557[/snapback] Hehe, selvfølgelig et poeng, men gitaren er ikke min, men min samboers.. Hu kan tilogmed å spille på den.. Men, er ikke av interesse lenger og penger er sårt trengt.. Da kan heller noen andre "entusiaster" få ha glede av den Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 skulle gjerne kjøpt den men liker ikke å spille på nylonstrenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå