Gå til innhold

Noen som har peiling på gitarer?

zyrex

Anbefalte innlegg

Har en gitar her, med koffert, som vi har tenkt å selge.. Men siden vi har null peil på gitarer, lurte vi på hva den er verdt og lignende..

Er jo ikke noe slitt eller no, ingen skrammer..

edit: wtf, bildene blir jo ikke med.. dritt a..

edit2: nuh da..

post-24947-1129803795_thumb.jpg

post-24947-1129803804_thumb.jpg

post-24947-1129803814_thumb.jpg

post-24947-1129803822_thumb.jpg

Endret av ZyreX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo prøve å spørre i gitartråden i musikkforumet eller evt. få flyttet denne tråden dit da det sannysnligvis er flere folk med peiling på sånt der :)

5033532[/snapback]

Aha.. Jeg var innom musikkforumet for å se om det var en mer passende plass, men klarte ikke bestemme meg.. og jeg så ingen gitar-tråd.. Takk skal du ha!

Flyttes til musikkforumet :)

5033542[/snapback]

Takk B|Real! Både for flytting til riktig forum og at du ikke stengte den ;)

Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se ut fra bildene er det heltre i lokket, noe som i utgangspunktet er et kvalitetstegn. Likedan at det er koffert til den. Billige gitarer blir sjelden påspandert ordentlig kasse.

Har litt trøbbel med å identifisere fabrikatet, skulle gjerne ha visst alderen på gitaren også.

Veldig vanskelig å anslå pris ut fra bilder, kanskje er halsen skjev/sprukket, hvordan er mekanikken, er båndene ok, osv osv.

T'Weed

Lenke til kommentar

Hmm. forstår..

Kan dessverre ikke si noe om alderen, da den ble kjøpt brukt for 5 år siden - så ihvertfall over 5 år ser det ut som.

Slenger med et bilde av toppen av den.

Hele gitaren er i perfekt shape, ingen skjevhet, mekanikken er god og strengene.. de har ihvertfall vært på siden starten, men den er ikke blitt spillt så altfor mye på.

post-24947-1129828335_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Det lønner seg nok mer å beholde gitaren og lære å spille enn å prøve å få solgt den tror jeg ;)

5037557[/snapback]

Hehe, selvfølgelig et poeng, men gitaren er ikke min, men min samboers.. Hu kan tilogmed å spille på den.. Men, er ikke av interesse lenger og penger er sårt trengt.. Da kan heller noen andre "entusiaster" få ha glede av den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...