Zeph Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Skjedde noko merkeleg i går. Skulle montere ein ny DVD-brennar, og tenkte eg skulle gjere eit siste forsøk på å få liv i ein ødelagt harddisk. Plugga alt i og starta opp, fungerte OK, men harddisken vart ikkje registrert. Tenkte det var ein jumperefeil, så eg ville teste litt forskjellig. Men då eg prøvde å starte opp att ville ikkje skjermen på. Den lyser grønt, så kjem det opp "No signal, shutdown in 5 seconds" og etter 5 sekunder blir den svart og lyset går over til oransje. Testa eit par andre jumperposisjonar med samme resultat. Tenkte at harddisken hadde laga problem på eit eller anna vis, så eg plugga den ut og starta maskina...samme problem kom. Prøvde å dra ut DVD-brennaren, null signal. Der står eg framleis. Har prøvd å dra ut og setje inn igjen skjermkortet, har gått over alle ledningar og pluggar og resatt BIOS, prøvd med ein annan skjerm, men den fekk heller ikkje noko signal. Harddisken var jo ødelagt, men kan den ha tatt knekken på HK eller skjermkort? Har prøvd det samme før, men fekk aldri dette problemet. Har for tida ikkje maskiner å bytte delar med, så eg treng alle tips eg kan få. Siste utveg blir å demontere alt og prøve med minst mogleg komponentar tilkopla, men ville spørra her først. Endret 20. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Når du trykk på slå på/av knappen, hører du noen lyder?Eller skjer det ingenting ?? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Resett bios og prøv igjen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Hmm, når eg slo den på i dag så funka det Takk for innsatsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå