Gå til innhold

Spillverket.no: Sette opp en vote om det nye forumet

Anbefalte innlegg

Før en moderator flytter dette til tråden "Tilbakemeldinger om det nye forumet" så les ferdig det hele først.

Gamer.no var uten tvil det største og peneste miljøet hvor man kunne lese omtaler og diskutere spill og diverse. Nå er dette ikke tilfellet og jeg kan garantere at flere av oss ikke setter pris på denne mergingen med alle disse forumene. Folk kommer til Gamer.no for å være på Gamer.no, ikke Hardware.no eller Programmering.no .

Ikke nok med det så har designet falt helt bort og ytelsen er ikke som den var før.

Derfor syns jeg dere kunnet laget en poll hvor folk kunne stemt om de liker denne forandringen eller ikke. Da altså BARE for Gamer.no og ikke resten. Resten av forumene har alltid hatt en dårlig layout på forumet sitt og de er fornøyde uansett. Derfor syns jeg det blir feil om denne tråden blir flyttet inn i denne samletråden for alle forumene.

Det har faktisk blitt så ille at min tid her har gått fra medium til nesten ingen.

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra artikkelen som ble skrevet i forbindelse med lanseringen av det nye forumet:

"Det blir også laget et eget Gamer.no-tema etterhvert, slik at dere kjenner dere igjen når dere besøker forumet til Gamer.no."

Vi forstår at dere er utålmodige, og vi er like lysten på et eget og pent design selv. Men det er ikke gjort i en håndvending. Forumrelanseringen var en samkjøring mellom alle nettstedene i HW-nettverket, men Gamer.no har dessverre ikke kapasitet til å jobbe med et eget Gamer.no-design akkurat nå. Vi kunne ikke holde tilbake oppgraderingen av den grunn. Det viktigste er uansett at forumet fungerer :-)

Et tips kan være å bruke skinnet til Diskusjon.no (eller noen av de andre skinnene) inntil videre. Det er nesten likt som Gamer.no sitt akkurat nå, men har muligens bedre navigering og brukervennlighet.

Må forresten legge til at alt som er nytt krever litt tilvenning. Men vi er alltid åpne for tilbakemeldinger angående funksjonaliteten her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=179

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...