Tahiro Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Før en moderator flytter dette til tråden "Tilbakemeldinger om det nye forumet" så les ferdig det hele først. Gamer.no var uten tvil det største og peneste miljøet hvor man kunne lese omtaler og diskutere spill og diverse. Nå er dette ikke tilfellet og jeg kan garantere at flere av oss ikke setter pris på denne mergingen med alle disse forumene. Folk kommer til Gamer.no for å være på Gamer.no, ikke Hardware.no eller Programmering.no . Ikke nok med det så har designet falt helt bort og ytelsen er ikke som den var før. Derfor syns jeg dere kunnet laget en poll hvor folk kunne stemt om de liker denne forandringen eller ikke. Da altså BARE for Gamer.no og ikke resten. Resten av forumene har alltid hatt en dårlig layout på forumet sitt og de er fornøyde uansett. Derfor syns jeg det blir feil om denne tråden blir flyttet inn i denne samletråden for alle forumene. Det har faktisk blitt så ille at min tid her har gått fra medium til nesten ingen. Endret 20. oktober 2005 av Tahiro Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Regner med at du er klar over at alle undersidene (gamer, programering, overklokking, amobil osv) alle stammer fra HW nettverket og er ikke noe som først har skjedd nå? Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Selvsagt vet jeg det men det har jo ingenting med saken jeg diskuterer her. Forumet har jo aldri sett sånn her ut og syns det blir rotete med en drøss med underkataloger til hver enkelt diskusjon.no side her i norge. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Personlig så liker jeg ikke forandringen på forumet, alt har blitt så rart. Likte det forrige bedre Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Fra artikkelen som ble skrevet i forbindelse med lanseringen av det nye forumet: "Det blir også laget et eget Gamer.no-tema etterhvert, slik at dere kjenner dere igjen når dere besøker forumet til Gamer.no." Vi forstår at dere er utålmodige, og vi er like lysten på et eget og pent design selv. Men det er ikke gjort i en håndvending. Forumrelanseringen var en samkjøring mellom alle nettstedene i HW-nettverket, men Gamer.no har dessverre ikke kapasitet til å jobbe med et eget Gamer.no-design akkurat nå. Vi kunne ikke holde tilbake oppgraderingen av den grunn. Det viktigste er uansett at forumet fungerer :-) Et tips kan være å bruke skinnet til Diskusjon.no (eller noen av de andre skinnene) inntil videre. Det er nesten likt som Gamer.no sitt akkurat nå, men har muligens bedre navigering og brukervennlighet. Må forresten legge til at alt som er nytt krever litt tilvenning. Men vi er alltid åpne for tilbakemeldinger angående funksjonaliteten her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=179 Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Burde det være noe problem å konvertere skinnet fra gamle-forumet? Det måtte dere i så fall gjort da dere installerte, men da ville det sett sånn passe bra ut, bare litt finjustering og så funker det som før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå