Joachim_F Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Nok et storspill har blitt ferdigutviklet og gjort klar for utgivelse. Denne gangen er det Sid Meiers nye hjertebarn vi snakker om. Les mer Lenke til kommentar
pertm Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Dette er noe jeg gleder meg til Jeg regner med at jeg kjøper dette ganske raskt etter at det kommer ut. Håper bare jeg får tid til å spille det da... Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Digg digg digg. Håper bare det ikke blir en stor skuffelse, men Sid har fortsatt til gode å skuffe meg. La oss håpe det forblir sånn Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Yipeee. Spørs om jeg har råd til det ' Akkurat bestilt meg FEAR. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Herregud så mye fint det skulle komme nå da Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Endelig fokus på Multiplayer!! Gjorde mange forsøk på å spille Civ 3 PTW/Conquest i multiplayer, men det ble rett og slett ikke særlig morsomt sammenlignet med singleplayeren. Dessuten tok det vanvittig lang tid, får håpe de har gjort jobben denne gang. Jeg har knapt spilt singleplayer-spill de siste 5 årene, blir for kjedelig. Endret 20. oktober 2005 av oysteini Lenke til kommentar
Mith Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Endelig fokus på Multiplayer!! Gjorde mange forsøk på å spille Civ 3 PTW/Conquest i multiplayer, men det ble rett og slett ikke særlig morsomt sammenlignet med singleplayeren. Dessuten tok det vanvittig lang tid, får håpe de har gjort jobben denne gang. Jeg har knapt spilt singleplayer-spill de siste 5 årene, blir for kjedelig. Vil nå kanskje si at civ egner seg best kalde vinternetter med singelplayer. Gameplayet tar rett og slett for lang tid til at det blir spennende. Meeeen hvis de skulle finne en måte å gjøre det spennende så hadde jo det vært fint Endret 20. oktober 2005 av Mith Lenke til kommentar
Hans Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ahh, det her blir villt! Gleder meg som en unge!! Men det står at utgivelsesdatoen er 4 nov? Jeg var på spaceworld igår, og der sa de at de fikk den 28 okt..? Da må jeg vel vente enda litt lenger *utålmodig* Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Må ha det. Bare må ha det Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg TROR Civ 4 tilbyr realt time strategi i multiplayer. Mener jeg har lest det et sted. Men er neimen ikke sikker. Lenke til kommentar
Hans Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg TROR Civ 4 tilbyr realt time strategi i multiplayer. Mener jeg har lest det et sted. Men er neimen ikke sikker. 5036893[/snapback] Real time? Det har ikke jeg finni noe av... noe av sjarmen med civ er jo at det skal være turnbasert? Fant noe på Civfanatics: Players will be able to compete in traditional turn-based or simultaneous move games either on a network or via the Internet Jaja, morro blir det uansett Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Gleder meg stort til dette:) En kamp i Civ 3 kunne underholde meg i flere dager, jeg håper dog at de fjerner "max turns" limiten i Civ 4, eller legger inn en option for å fjerne den, noe kjipt å måtte avslutte midt oppi god kampen eller fortsette uten score Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg