nakamura Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=108525 Simpelt, rett og slett. Det er altså ikke bare venstresidens unge håpefulle som tyr til fysisk ufine metoder når de møter motstand. Interessant at han velger å stå frem med fullt navn i avisen, kanskje han senere i livet kan få trøbbel med pga. dette opptrinnet? Videre sier artikkelen "trolig en bot i titusen kroner-klassen." Det fryder meg å høre. "- Jeg hadde håpet på å få i gang en debatt om det er lurt for landet at vi har fått en finansminister fra SV, og at folk hadde sett mer humoristisk på det hele." Interessant at en 23-åring fra BI vet bedre enn majoriteten av Norges befolkning hvem vi bør ha som finansminister. Endret 20. oktober 2005 av nakamura Lenke til kommentar
FaO Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 hehe!! slikt må nok politikere tåle!! at noen vil ha oppmerksomhet på spessielle måter er jo ikke noe nytt! Men husk at den som tyr først til vold er den som hadde minst arrgumenter Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jaja, venstresiden får smake sin egen medisin...kanskje det ikke var like morsomt da lenger. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Jeg trodde at det bare er folk fra venstresiden som er så primitive og usiviliserte. Unntaket av regelen. Endret 20. oktober 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg burde ikke, men... Hahahahaha! Herlig! Lenke til kommentar
Decline Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Synes kun det var morsomt jeg. Teit når de skal være så selvhøytidelige. Selv om jeg selvsagt er uenig i grunnlaget for "aksjonen", så mener jeg dama fortjente ei skikkelig kake i trynet. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg er, som nevnt på såpeboksen, mot slike handlinger. Jeg synes det er tåpelig og barnslig. Men når det rammer lederen for det partiet som har flest medlemmer som gjør liknende handlinger (kaster øl, tomater og egg) på andre, så kan jeg ikke annet enn å samtidig kose meg over ironien. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Nokså uskyldig moro. Det var tøffere før, og nei, det var ikke bare venstresiden som sto for det. Et par eksempler: * I min ungdom drev Anders Langes "hundegutter" med aktive provokasjoner mot venstreradikale tilstelninger, blant annet ved å kaste stein(!) mot 1. mai tog og Vietnam-demonstrasjoner. Det fortsatte de med inn i Fremskrittspartiets unge år. Når Hagen i starten av sin karriere ble utsatt for eggekasting fikk han derfor forsåvidt tilbake med "egen" valuta. Men det skal til Hagens ros si at han fikk en slutt på den slags i egne rekker, mens motstanderne desverre fortsatte med det. * Og når det ble arrangert 1. mai tog på Setermoen mens mens jeg var i forsvaret sent på 70-tallet tok en gruppe høyreorienterte offiserer med seg barna sine og kartonger med egg og ga dem en praktisk opplæring i hvordan man hanskes med den slags oppviglere. Det var rørende å se representanter for forsvarsmakten peke ut passende mål for sine barn. Tidlig krøkes, og sånn... Geir Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Dette er uakseptabelt, og det er synd hvis det ikke får konsekvenser. Kanskje han bør kastes ut fra BI? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 BI har ikke noe med saken å gjøre. Å kaste han ut fra BI er meningsløst, og etter min mening antidemokraitsk fordi det blir forfølgelse av en person fordi han har valgt feil måte å utrykke sine meninger på. La rettsystemet håndtere saken. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Han uttrykte ikke en mening, men angrep en som har andre meninger enn han selv. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 howzer, uansett hvordan du ser på det - hva har det med studiestedet hans å gjøre? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Interessant at en 23-åring fra BI vet bedre enn majoriteten av Norges befolkning hvem vi bør ha som finansminister. 5033286[/snapback] Nå har ikke Norges befolkning sagt noe om hvem som bør være finansminister. Jeg ser heller ikke bort fra at 23 åringen fra BI har langt bedre forutsetning for å mene noe om det enn flertallet av norges befolkning. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ganske simpelt å kaste en kake, men likevel ikke ille nok til at jeg helt forstår at det skal koste han 10 000kr i bot. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 kanskje en dårlig taper? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Herregud, nå har han allerede punget ut for kaken, og så skal han miste 10 000 til? Nei, Kristin Halvorsen burde være glad for å ha fått en kake, jeg ville hvertfall vært det. Men det er kanskje staten som anmelder? Så var det jo bare på tull da... Stakkaren er jo forvirret... Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Det er klart det må få konsekvenser. Uansett hvor uskyldig/harmløst og morsomt det var ment. Når han får 10 000 i bot så vil det sende et signal til eventuelle nye kake-kastere at dette ikke er den aksepterte utrykksmåten. Dersom han bare hadde fått "litt kjeft" så kunne vi regnet med å møte en bataljon kake-kastere nestegang. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hva gjør egentlig Kristin Halvorsen som finansminister? Hun verken ser, høres eller virker som den skarpeste kniven i skuffen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg trodde at det bare er folk fra venstresiden som er så primitive og usiviliserte. Unntaket av regelen. 5033519[/snapback] ohhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå