olefiver Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Har et lite problem med Word 2000 (9.0.3821 SR-1) på jobben. Innimellom har vi problemer med å skrive ut dokumenter fra Word som vi har mottatt utenifra. Problemet er at vilkårlige bokstaver "forsvinner" fra dokumentet når det blir skrevet ut. Eksempel: Ved opphør av avtalen skal SD umiddelbart fjerne eget fastmontert materiell. når denne setningen blir skrevet ut ser den slik ut på papiret Ve h r a a ta en a mi e art f erne eget fa tm ntert materie Fonten i dette dokumentet er Times New Roman. Hvis jeg bytter font til Courier New blir dokumentene printet ut uten feil eller manglende bokstaver. HVA er grunnen til denne absurde feilen? Er det mulig å løse problemet uten å måtte skifte font i hytt og pine? Dette er avtaledokumenter som helst burde være like før og etter mottagelse og print. Alle idéer mottas med takk. Endret 20. oktober 2005 av olefiver Lenke til kommentar
Ohagi Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei. Høres litt snodig ut det du sier. Første jeg ville prøvd er å reinstallere Microsoft word og eller officepakken. Er problemet der fortsatt ville jeg modifisert normal.dot til å bruke arial som standard font. Eller currier new som du brukte.. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Høres litt snodig ut det du sier.Første jeg ville prøvd er å reinstallere Microsoft word og eller officepakken. Er problemet der fortsatt ville jeg modifisert normal.dot til å bruke arial som standard font. Eller currier new som du brukte.. 5033711[/snapback] Takk for svar, og snodig er bare halvparten En reinnstallering er heller langt unna trur jeg. All programvare blir administrert fra Oslo og jeg er i Moss... Jeg kan jo selvfølgelig levere en anmodning eller feilmelding eller noe i den dur, men jeg trur ente sysadmingutta vil se på detta som et stort problem eller hastesak, om de syns det er en sak i det hele tatt da Å modifisere normal.dot trur jeg ente hjelper, selv om jeg skal prøve. Dette gjelder ikke dokumenter vi lager her på kontoret, kun dokumenter vi får per email fra samarbeidspartere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå