student222 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei. Hvor finner jeg ratt og pedaler til xbox av bra kvalitet? Skal kjøpe til typen min i julegave, og jeg har overhode ikke peiling Vil helst ha tak i raztt og pedaler som fungerer både til den gamle, og nye xboxen sm kommer snart. Det skal som sagt være av bra kvalitet, og mest mulig virkelighetsnært:) Har sett litt rundt omkring, men ikke funnet stort. Jeg er veeeldig takknemlig for hjelp Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Fant noen på komplett.no.. Ratt og pedaler: Link1 Link2 Link3 Sete med ratt og pedaler: Link1 De har enda flere der, men tenkte det var best å ikke finne til over 1000kr.. Lenke til kommentar
student222 Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Pris har (nesten) ingenting å si;) kan godt være over 1000, det er kvaliteten som teller. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Gi en maxpris så blir det enklere, kan tross alt være alt mellom 2-300 til 5000kr.. Lenke til kommentar
student222 Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Tja, opptil 1500 ca. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Dette skal være bra, har stillbar "feedback" så man "føler" svingene, sammen med dette så skal det bli ganske bra (men setet er ikke helt nødvendig, mest luxus).. Blir litt over 1500kr men verdt det, om du ikke vil gå over så er settet jeg linket til oppe med sete inkl ratt og pedaler helt greit.. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hmm. Jeg har bare hørt myter om jenter som deg som kjøper slike ting til typen sin. Det er håp der ute altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå