Dwagon Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 HP-Jetdirect og Ubuntu, Skrivern setter seg på pause og skriver ikke ut. Har prøvd en del forskjellige instillinger på maskinen men får ikke til, så derfor tenkte jeg at kanskje hw.no forumet hadde noen erfaringer som kunne hjelpe. Litt genrell info Skrivern er plassert i et Windows 2000 Domene. Skrivern har fast ip. Skrivern funker i Windows Lenke til kommentar
Palme Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hvordan har du satt opp printeren? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Hvordan har du satt opp printeren? 5032932[/snapback] Siden et bilde sier mer enn 1000 ord har jeg flere bilder. Bildene viser hvordan den er satt opp. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Er du sikker på at du skriver ut med riktig papirformat? Mozilla/firefox har blant annet den uvanen at det skriver ut i "letter" som standard... Gjelder det alle programmer, eller bare noen? Du kan også prøve å sette en eller annen "override paper format" eller .no på printeren. Ellers skal JetDirect skrivere virke veldig flott, HP's også. (eller kansje "spesiellt HP's"? HP-printere er aldri noe problem med linux... Bortsett fra HP2000c...) Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Er du sikker på at du skriver ut med riktig papirformat? Mozilla/firefox har blant annet den uvanen at det skriver ut i "letter" som standard... Gjelder det alle programmer, eller bare noen? Du kan også prøve å sette en eller annen "override paper format" eller .no på printeren. Ellers skal JetDirect skrivere virke veldig flott, HP's også. (eller kansje "spesiellt HP's"? HP-printere er aldri noe problem med linux... Bortsett fra HP2000c...) 5034878[/snapback] Får undersøke det der i morgen når jeg er på jobb, er det skrivern er. Papir hmm.. skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå