faaeri Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Apple lanserer nå sin Photoshop-konkurrent Aperture. Programmet er fokusert på å gjøre det så enkelt som mulig å behandle mange bilder. Les mer Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ved første øyekast så jeg ikke for meg en utfordrer til Photoshop. Jeg tenkte mer på programvare som CaptureOne, der du behandler RAW-filer, for så eventuelt å sende bildet til Photoshop for den siste finishen. Men for all del, hvis man ser for seg at Photoshop skal brukes til alt, inkludert katalogisering og organisering av bildene, så er vel dette en konkurrent... Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Helt enig, denne programvaren er ingen konkurrent til Photoshop for kundegruppen den reklamerer mot, nemlig proffesjonelle. Photoshop vil nok i de aller fleste tilfeller bli brukt side om side med dette programmet. En annen ting er jo at systemkravene for "anbefalt system" er hinsides. Selv de nyeste modellene sliter med aa oppfylle disse kravene. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 De maskinkravene burde vært ulovlige! Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvis maskinkravene er så strenge hva har da brukeren igjen å gå på?! lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg