Mr_Tiger Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei, Skal kjøpe meg en ny mus og lurte på hvem som er best til spill. Hvilken mus syntes dere er best... Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har selv prøvd Logitech MX1000, og synes den var fantastisk deilig. Logitech MX518 blir også anbefalt som en god spillmus av mange. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Nå er det vel utallige poster om dette emnet. Dessuten så er en god mus veldig individuelt. Fra en person til en annen. Selv mener jeg MS IntelliMouse 3 er den beste spill musa noen sinne. Men det er min mening. Andre synes Logitech sim MX518 er konge. Ta deg heller en tur innom en databutikk å test ut forskjellige muser. Det er det beste rådet jeg kan gi deg. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Smak og behag, men jeg synes det står mellom disse 2: Logitech G5 Razer Copperhead Lenke til kommentar
krivaag Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Smak og behag, men jeg synes det står mellom disse 2: Logitech G5 Razer Copperhead 5032861[/snapback] G5 Laser !! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 jeg har mx518 og den er bare rett og slett deilig.. Razer er heller ikke og helt borte da! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Snart får du vel 100 inlegg av cs noobs som skriver MX500. Vil bare få lov til å si at dette ikke er verdens beste mus. Vet posten handlet om hvilke man syns var god men jaja. Lenke til kommentar
krivaag Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Om du tenker på kvalitet så er G5 og Mx518 ganske høyt oppe. Men om du mener beste musa til å spille osv må du egentlig teste ut sjøl fordi alle hendern er forskjellige. Du må finne ei som passer til deg og dine hender. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Etter min mening kjøp enten Logitech MX518, eller Logitech G5. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Finnes mange mus i toppen av ytelse. Er vel mest smag og behag som vil avgjøre. Jeg har Razer Diamondback og digger den. Noen liker MX518 etc. Ytelsesmessig er de på stort sett samme nivå i praksis (iallefall om du øker Hz på USB-portene). Nå har jo Razer sluppet en enda villere mus og logitech har kommet med G5. Les tester og se i forhold til hva du trenger og liker. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) De fra Oslo svarte jeg til kameraten min... Endret 20. oktober 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
jihn Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hmmm, selv har jeg Razer Diamondback så jeg hadde gått for Copperhead. Men helt ærlig er det litt vanskelig å vite hvilke type mus du foretrekker å bruke, har du ei sjappe i nærheten der du kan prøve en tilnærmet modell eller noe ville jeg gjort det. Mus er etter mitt syn utrolig individuelt, og ingen andre her vet bedre enn degselv hvilken mus som er best for deg Uansett, lykke til, håper du blir fornøyd =) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Feilpost, flyttet fra "Hjelp til kjøp/salg av PC" Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Selv har jeg en Microsoft Intelli 4.0 Mus. Jeg synes denne er veldig god. Både og holde i og bruke. Har hatt musa i snart 1 eller 2 år tror jeg og den er bra enda. Men jeg har også stor sansen for gamle mus, med bare scroller på kjempe bra de også Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 den som sitter på jenter er best:P!! er fan a dn som sitter i bærbare å jeg da;) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 den som sitter på jenter er best:P!! er fan a dn som sitter i bærbare å jeg da;) 5035838[/snapback] Hoho, brenn i helvete din ynkelige stakkar. Du har verdens laveste kvalitet på postene dine. Uansett: Nå er det laser som gjelder, og jeg vil si at valget er slik: *Logitech G5 *Logitech G7 *Razer Copperhead Lenke til kommentar
cocay Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Selv har jeg Logitech MX1000, den er jeg driiitfornøyd med den... Men har hørt mye skryt om Razer-musene... Har selv lyst på en Razer... Men husk å kjøpe en god musematte og da Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Gå for G5 eller RaZor du... Du kommer ikke til å angre! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Må jo bli Razer Copperhead eller Logitech G5.. Ville selv valgt Copperhead.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå