Gå til innhold

hvilken mus er best til spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det vel utallige poster om dette emnet. Dessuten så er en god mus veldig individuelt. Fra en person til en annen. Selv mener jeg MS IntelliMouse 3 er den beste spill musa noen sinne. Men det er min mening. Andre synes Logitech sim MX518 er konge.

Ta deg heller en tur innom en databutikk å test ut forskjellige muser. Det er det beste rådet jeg kan gi deg.

Lenke til kommentar

Finnes mange mus i toppen av ytelse. Er vel mest smag og behag som vil avgjøre. Jeg har Razer Diamondback og digger den. Noen liker MX518 etc. Ytelsesmessig er de på stort sett samme nivå i praksis (iallefall om du øker Hz på USB-portene).

Nå har jo Razer sluppet en enda villere mus og logitech har kommet med G5. Les tester og se i forhold til hva du trenger og liker.

Lenke til kommentar

Hmmm, selv har jeg Razer Diamondback så jeg hadde gått for Copperhead.

Men helt ærlig er det litt vanskelig å vite hvilke type mus du foretrekker å bruke, har du ei sjappe i nærheten der du kan prøve en tilnærmet modell eller noe ville jeg gjort det. Mus er etter mitt syn utrolig individuelt, og ingen andre her vet bedre enn degselv hvilken mus som er best for deg ;)

Uansett, lykke til, håper du blir fornøyd =)

Lenke til kommentar

Selv har jeg en Microsoft Intelli 4.0 Mus. Jeg synes denne er veldig god. Både og holde i og bruke. Har hatt musa i snart 1 eller 2 år tror jeg og den er bra enda. Men jeg har også stor sansen for gamle mus, med bare scroller på :D kjempe bra de også :)

Lenke til kommentar
den som sitter på jenter er best:P!! er fan a dn som sitter i bærbare å jeg da;)

5035838[/snapback]

Hoho, brenn i helvete din ynkelige stakkar. Du har verdens laveste kvalitet på postene dine.

Uansett: Nå er det laser som gjelder, og jeg vil si at valget er slik:

*Logitech G5

*Logitech G7

*Razer Copperhead

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...