Howard Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Apple har oppgradert enkelte av sine Powerbook-modeller med blant annet bedre skjerm og kraftigere grafikk. Les mer Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 For noen herlige maskiner Men prisen er litt høy syns jeg. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hmm sikler litt på en 15" PB jeg nå selv om jeg har en 12" PB. Er nok smartest å vente til PB med Intel prosessorene kommer til neste år Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Apple har oppgradert enkelte av sine Powerbook-modeller med blant annet bedre skjerm og kraftigere grafikk.Les mer 5032789[/snapback] Kan ikke sammenlikne prisen på disse med Aopen 1557-9 el.l. maskiner, disse er en helt annet klasse vet du :o) Sammenlikner du med IBM T-serie og R-serie, er det noe annet... Men da er ikke forskjellen i pris så stor heller. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Må si jeg var skuffet over skjermene. Vet et PB-skjermene er helt konge på fargegjengivelse og lysstyrke, men kan de ikke bare sette inn 1920x1080 i 17 tommern med en gang? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Blir å bestille min 15" i løpet av uka. Gleder meg! Edit: Nå har jeg bestilt Endret 20. oktober 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Bestiller en 15" i morgen. Hadde egentlig tenkt til å gå for en 12", men nå er det blitt såpass mye bedre oppløsning på 15"-ern, at jeg tar den istedet. Lenke til kommentar
Nargile Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Sier meg enig med fredrik. Skjønner ikke at Mac som har så bra skjermer ikke kan få opp oppløsningen litt.. Har ganske så lyst på 12" PB, men greier ikke jobbe på 1024x768. Det burde gå an å få til det uten noen prisøkning. Vil ikke sammenligne med PC'er, men mener seriøst at til den prisen burde 12'eren ha minst 1280 oppl. og 1 gig ram. Da hadde jeg nok ikke vært i tvil lenger.. Spes nå som den har fått superdrive som standard. **edit: Mens jeg først er inne på det her: Kan noen forklare hva som rettferdiggjør prisforskjellen på iBook og PB? Hvis jeg setter opp PB og iBook med samme specs er det 5000,- forskjell, og det er kun å gå opp fra 1,33-1,5GHz og superdrive.. Kan ikke så mye om forskjellen på disse to, men det virker jo som galskap? PB'en ser kanskje så mye fetere ut at det nesten er verdt det, men.. Endret 21. oktober 2005 av Nargile Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Sier meg enig med fredrik. Skjønner ikke at Mac som har så bra skjermer ikke kan få opp oppløsningen litt.. Har ganske så lyst på 12" PB, men greier ikke jobbe på 1024x768. Det burde gå an å få til det uten noen prisøkning. Vil ikke sammenligne med PC'er, men mener seriøst at til den prisen burde 12'eren ha minst 1280 oppl. og 1 gig ram. Da hadde jeg nok ikke vært i tvil lenger.. Spes nå som den har fått superdrive som standard. **edit: Mens jeg først er inne på det her: Kan noen forklare hva som rettferdiggjør prisforskjellen på iBook og PB? Hvis jeg setter opp PB og iBook med samme specs er det 5000,- forskjell, og det er kun å gå opp fra 1,33-1,5GHz og superdrive.. Kan ikke så mye om forskjellen på disse to, men det virker jo som galskap? PB'en ser kanskje så mye fetere ut at det nesten er verdt det, men.. 5037472[/snapback] Jeg har 12" og må si at 1024x768 er toppers på en skjerm av denne typen. Aller helst hadde jeg sett en wide 12" med 1280x720/768/800 til HD, men det kommer kanskje over nyttår sammen med Intel. Gå til en AppleStore og sammenlign iBook 12" og PB 12". En annen verden. Alle jeg har møtt på skolen med iB vil heller ha PB etter et par uker. Den er rett og slett MYE sleekere. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Kvifor er dei laptopane så dyre eigentleg? Skjermkorta er jo ikkje dei beste heller her på jord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå