Gå til innhold

Bomkjøp

Pepsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overrasket over at JEG svarte nå tenker jeg? :smile:

Skjønner det er vanskelig å bestemme seg, spesielt hvis ikke iBook med combodrive er et alternativ. :wink:

Spørsmålene du må stille deg er: HVA skal du bruke maskinen til. HVILKE behov har du?

DVD-spiller på laptopen KAN være kjekt å ha, men de fleste vil nok ha begrenset bruk for dette. Spesielt hvis de allerede har en DVD-spiller.

CD-RW: Ønsker du å brenne CD'er kjøre backup av mange/store filer er jo dette også svært nyttig.

Hvis ingen av disse er viktig gå for iBook'en (virker jo ikke som du er fruktallergiker).

Hvis du føler at du trenger en eller begge disse funksjonene (og iBook med disse er for dyrt) så gå for PC'en. :grin:

Kjøpte selv en iBook 600Mhz med CD-rom & 384MB i sommer og er storfornøyd. Kun ETT problem: Dama stikker av med den hele tiden! :grin:

Lenke til kommentar

Har DVD-spiller fra før, men reiser en del så det hadde vært kjekt. Men kanskje jeg skulle senke kravene litt i forhold til DVD/CDRW og kjøpe meg en ibook?

Samtidig tenker jeg på hva jeg kan få for samme pris, da i en pc...

Lettere å få tak i Office til en PC eller en mac (kopier :eek:))

Utolig vanskelig....

For meg blir det vel mest musikk, internett, office og litt spilling...

Funker det bra med ekstern CDRW??

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-22 12:03, Pepsi skrev:

Har DVD-spiller fra før, men reiser en del så det hadde vært kjekt. Men kanskje jeg skulle senke kravene litt i forhold til DVD/CDRW og kjøpe meg en ibook?

Når alt kommer til alt så er det vel kun deg selv som kan svare på dette... :wink:

Quote:

Lettere å få tak i Office til en PC eller en mac (kopier
:eek:
))

Utolig vanskelig....

:mad: Kopier!!!?

Quote:

Funker det bra med ekstern CDRW??

Skulle fungere finfint det ja! :grin:

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne hvorfor alle tror det er så vanskelig å få tak i Programvare til Mac. Det er sant at det ikke er som i Windows hvor programmer installeres på maskinen samtidig som man surfer på nettet uten at du har gitt maskinen tilatelse til å gjøre dette.

Det er veeeldig mange der ute i verden som bruker Mac og piratkopiering er også veldig utbredt i Macverdenen. På mange omeråder er Mac langt foran PC også, SurfersSerieals, SerialBox...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...