dustdown Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei! Jeg skal kjøpe 80mm vifte til maskina mi. Brukte først www.tigerdirect.com og bestilte der, men det viser seg at de ikke tar mitt norske VISA Sparebank 1 kort. Jeg bor i Canada, men vil handle hos en av nettbutikkene da det er vanskelig å finne en vanlig butikk som selger slike ting. På forhånd takk til alle som kan vise meg en butikk som leverer til Canada og samtidig tar norsk VISA. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Blir dyrt å handle kun en vifte over nett Ellers har jeg brukt mitt norske Visa jeg kjøp i USA mange ganger og det har aldri vært noe problem. Visa er vel Visa selv om kortet kommer fre Sparebank 1. Selv bruker jeg Scandiabanker. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Les hva han skriver da. Han bor jo i Canada. Ontopic. Da jeg bodde i USA hadde jeg samme problemet mange ganger. Svaret var å handle hos de største butikkene som f.eks amazon. De selger for de mindre nettbutikkene. Hvis du har bosatt deg permanent i Canada kan det jo være en god ide å skaffe seg kanadisk bankkonto med tilhørende kort. Lenke til kommentar
dustdown Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Jau. Skal skaffe meg kort, men har ikke noe pressende behov for det enda. Så lenge jeg kan utsette det er det en mindre avgift og en mindre konto og holde styr på. Jeg har prøvd på amazon, men.. hold deg fast: Amazon.ca selger ikke datavifter. Og amazon.com leverer ikke til Canada. Så jeg ble sittende fast der. Skal ikke bare kjøpe vifte nei, det er korrekt. Skal kjøpe fire stykker pluss ekstern harddisk. Men det er viftene som er vanskelige å få tak i. Takk for svar så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå