Pug Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg får meg ikke innpå http://www.kazaalite.com, siden funker jo ikke?!?!? Noe annet jeg kan bruke om Lite er fjernet? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 http://www.kazaalite.com fungerer fint her også, så det er nok sannsynligvis noe feil med din forbindelse. Fungerer andre nettsider fint? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 ja, det står jo nå at siden har vært nede. Funker fint nå. :smile: Lenke til kommentar
Oxide Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Heisann Jeg vil personlig fraråde deg å bruke Kazaalite. Jeg synes kazaalite virket 'for godt til å vere sant' i desse 'spyware tider', noe som viste seg å vere sant. Jeg installerte kazaalite, og følgte med hvilke porter det prøver å få tilgang til, å hvilke ip'er det prøver å koble til. Det viste seg bla. at kazaalite prøver å koble seg til en privat kabel klient datamaskin i Canada på port 1214. Port 1214 er såvidt jeg vet en velkjent Sub7 port. Etter dette kjørte jeg noen søk med google, og fant flere folk som hadde kommet til samme konklusjonen som meg, nemlig at kazaalite inneholder en slags trojan/bakdør. Om mulig, kan du evt. prøve å ta kazaalite's 'dummy-dll' å prøve å sette denne inn i standard kazaa, å fjerne kazaa's 'brilliant b3d projector', noe som i teorien skal gjøre kazaa til det kazaalite ikke er. Jeg har personlig ikke prøvd å rote med 'dummy-dll'en' enda. Du kan selvsagt kalle dette synsing fra min side, men jeg vil uansett i det minste anbefale deg å følge nøye med hva kazaalite prøver seg på. (med evt. filemon, regmon og en god firewall), og evt. kjøre noen søk på google, så du får se hva andre har å si. Mvh, Oxide Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 er det trygt å slette kazaa entry'et i registry etter at jeg avinstallerte kazaaa? Lenke til kommentar
Oxide Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 16:45, MrLee skrev:er det trygt å slette kazaa entry'et i registry etter at jeg avinstallerte kazaaa? Ja, selvsagt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 ingenting er en selvfølge i windows :smile: men takk for svar. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Er ikke 1214 standard kazaa porten da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå