TaCune Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei. Jeg sitter med en SpeedTouch 516i fra NGT med ADSL2+ 25000/1 500 Linja fungerer og alt slikt, MEN (hehe) når jeg skal åpne porter til FTP server eller DC++ så er det ikke alt som stemmer. Jeg stiler alt inn på WEB konfigureringen (http://10.0.0.1) og FireWall`en er slått av, men jeg får ikke koblet meg opp på FTP serveren på IP`en som jeg har fra NGT, å jeg får ikke satt meg opp som ACTIVE på DC++, jeg får laste ned, men og søke er nyttesløst. Jeg har sett en side hvor det var enn som viste hvordan jeg kune gjøre det på selve ruteren via TELNET ,men nå finner jeg ikke siden igjen. Noen som klarer og fikse dette ? da blir jeg ganske imponert! For NGT fant d ikke ut. GOOD LUCK ! Lenke til kommentar
delfin Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Du går inn på "hjemmenettverk" og velger den enheten du vil forwarde porter til, så velger du "Tilordne et spill eller applikasjon til en lokal nettenhet" og resten er ganske selvforklarende om du kan bittelitt ü Lenke til kommentar
TaCune Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Du går inn på "hjemmenettverk" og velger den enheten du vil forwarde porter til, så velger du "Tilordne et spill eller applikasjon til en lokal nettenhet" og resten er ganske selvforklarende om du kan bittelitt ü 5032626[/snapback] Det er det jeg mente med det jeg skrev om WEB komfigurasjonen. Det funker lite... Men ellers takk for opplysningen. Endret 20. oktober 2005 av TaCune Lenke til kommentar
tomin Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 hadde samme problemet da jeg fikk routeren , etter litt feiling og prøving så fant jeg det ut. jeg tok backup av konfigurasjonsfilen , for så å slette alle de ferdig definerte spill og programmene , dette gjør du i notepad . så kunne jeg legge til mine egne porter til mine egne spill og programmer og alt funka som bare det Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har sett en side hvor det var enn som viste hvordan jeg kune gjøre det på selve ruteren via TELNET ,men nå finner jeg ikke siden igjen. For NGT fant d ikke ut. Her er tråden og posten du ser etter: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=4888523 Lenke til kommentar
TaCune Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Takker skal prøve TELNET først så se hvordan det går... men den der iden om og slette alt osv hørtes ganske lett ut... Takk skal dere ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå