Kurthelg Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Heisann Jeg klarer ikke å bruke Nero ved SVCD brenning D,v,s jeg får brent med vellykket resultat , men den lar seg ikke kjøre i DVD spilleren. Med brenning av samme MPG fil med demo brenneprogram av musicmatch JUKEBOKS går det helt greit. Mener nå at Nero skal kunne brukes til SVCD !! Sikker på at det er noen som kan hjelpe meg med dette. Kurt Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Har du sony spiller? Sony har iallefall lagt inn sperre på sine dvd spillere. Lenke til kommentar
Kurthelg Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Nei det er en Denver DVD spiller som takler alle formater, det gikk greit når jeg brukte musicmatch brenne program??? Lenke til kommentar
agjell Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 sikker på at du konfigurerer alt riktig? det er mange instillinger å tukle med i nero... Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hei, Jeg lurer på om ikke det er en egen pluggin for dette - jeg har også prøvd på dette men det gikk heller ikke hos meg. for å kunne gjøre dette så måtte jeg instalere en egen pluggin. Det kan tenkes at det er dette som er problemet. Har du foresten prøvd å oppdatere Nero ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 11:25, Jaketten skrev:Har du sony spiller?Sony har iallefall lagt inn sperre på sine dvd spillere. Kas sperredå??har sony dvd spelar, og vart litt engstli når eg las den posten din Lenke til kommentar
Kurthelg Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 05:07, DJ-Sonic skrev:Hei, Jeg lurer på om ikke det er en egen pluggin for dette - jeg har også prøvd på dette men det gikk heller ikke hos meg. for å kunne gjøre dette så måtte jeg instalere en egen pluggin.Det kan tenkes at det er dette som er problemet.Har du foresten prøvd å oppdatere Nero ? Dette ble jeg nyskjerrig på, men hva menes med egen plugging???? Ja jeg har oppdatert til 5,5 Kurt Lenke til kommentar
pananza Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Mener at Nero bare kan brenne VCD og ikke SVCD uten videre. For SVCD må du kjøpe et lite tillegsprogram til Nero (en såkalt plug-in). Sjekk hjemmesidene til Nero så finner du det ut. http://www.nero.com/en/content/c1021632373...#c1021632373873 [ Denne Melding var redigert av: pananza på 2002-08-29 14:42 ] Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Det de mener er at du må installere en plug-in som gjør at brenneren din klarer å lage SVCD som DVD spilleren din klarer å lese.. Har sjøl lasta ned fila og den er ikke på mer enn 400kb sånn ca... Ganske praktisk når man får installert den... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Har samme problemet selv. Hvor kan jeg få tak i denne fila da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå