peze Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har IF innboforsikring for øyeblikket, og etter det jeg kan se dekker den kun vanngjennomtrenging fra naturen. Finnes det noen forsikringer som dekker kaffekopp-tabbene over tastaturet? Kunne kanskje være greit med en slik i tilfelle.. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Elkjøp og andre sjapper selger slik forsikring på mange av produktene de selger. Aner ikke om det går an å gå slikt på noe du alerede har kjøpt.. Vil tro at det er ganske dyrt med slike forsikringer. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jada det finnes. Bare å ringe til forsikringsselskapet ditt å høre det. Koster noen hundre i et engangsbeløp, den jeg har vel og merke. Får vel litt rabatt fordi jeg er totalkunde osv. Lenke til kommentar
therese84 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har selv snakket med IF om det, tror det het noe sånt som verdiforsikring hos dem. Har hørt tabbeforsikring andre steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå